پاسخگویی بانک مسکن به مردم زنجان در سامانه سامد

مدیر شعب بانک مسکن زنجان با حضور در مرکز ارتباطات سامد استانداری پاسخگوی مشکلات و سوالات مردم شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ مدیرشعب زنجان با حضور در دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردمی شد.

بر اساس این گزارش، این ارتباط غیر حضوری که پیش‌تر نیز به همشهریان اطلاع رسانی شده بود؛ با همراهی کارشناس سامد مدیریت زنجان در راستای تکریم ارباب رجوع و از طریق ارتباط مستقیم مردم با مسئولان صورت پذیرفت تا متقاضیان، مشتریان و شاکیان بتوانند بدون واسطه و از طریق خط تلفن 111 استانداری، سامانه الکترونیک ارتباطات مردمی، نسبت به طرح مشکلات و دغدغه های خود اقدام کنند.

این پاسخگویی با تقدیر و تشکر صمیمانه حسین محمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان از مدیر شعب و کارکنان مدیریت شعب زنجان بابت عملکرد مناسب بانک پایان یافت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000