تقدیر بنیاد مسکن از بانک مسکن برای بهسازی مسکن روستائی زنجان

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از عملکرد مطلوب و موثر بانک مسکن استان تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه سیدمحمد موسوی معاونت بازسازی مسکن روستائی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به منظور تقویت همکاری دو دستگاه مرتبط در پیشبرد اهداف مقاوم سازی واحد های مسکونی روستائی و نیز تقدیر از عملکرد مطلوب و موثر مدیریت شعب زنجان با مهدی جمالوندی مدیر شعب استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، معاون بنیاد مسکن استان از اقدامات بانک مسکن زنجان در پیاده سازی مطلوب و موثر عملیات ساخت پروژه های عمرانی طرح مسکن روستائی در زنجان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: بهره گیری از توانائی ها و ظرفیت های تخصصی بانک مسکن برای پیشبرد اهداف استان علی الخصوص در اجرای پروژه های بهسازی مسکن روستائی و همچنین طرح نهضت ملی مسکن، توفیق تحقق زودهنگام اهداف تعیین شده را برای استان زنجان موجب شده و سهم زنجان را در این رسالت بزرگ ملی با شتاب افزایشی 230 درصدی و تامین 70 هزار واحد مسکونی مقرر ساخته است.

جمالوندی با بیان اینکه پشتیبانی مجموعه بانک ها در روند مقاوم سازی مسکن روستائی بسیار مهم و موثر بوده‌اند،گفت: رسالت مقدس خدمت رسانی به جامعه اصلی ترین خدمتی است که بانک مسکن بدون هیچ ادعائی آن را انجام می دهد.

مدیر شعب استان تصریح کرد: بحث مقاوم سازی واحد های مسکونی روستائی و عواقب رخدادها و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله که همواره در فصول سرد سال وقوع آن محتمل می باشد بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی بین این دو مجموعه وجود دارد و زین پس نیز همکاری ها در اجرای هرچه بهتر پروژه ها باید بیشتر شود، اظهار داشت: از گام نخست اجرای طرح نهضت ملی در حوزه مسکن شهری از جمله تامین زمین، کاهش هزینه های ساخت و افزایش سهم استان به نسبت جمعیت آن در کشور منجر به اجرای موفق این طرح بزرگ در استان زنجان شده است.

جمالوندی افزود : این اقدام نوید اجرای با کیفیت پروژه های عمرانی روستائی و مقاوم سازی کلیه واحدهای مسکونی روستائی و در نهایت توسعه روستاها را در استان زنجان به ما می دهد که افتخار بزرگی برای ماست و همسویی در خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر و محرومیت زدائی اجتماعی نقطه اشتراک دیگری برای دو نهاد بنیاد مسکن و بانک مسکن است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000