عضو هیات عامل بانک مسکن در جمع کارکنان لرستانی:

مشتری راضی بهترین مبلّغ یک بانک است

علی کشاورز در همایش روسای شعب و دوایر مدیریت لرستان گفت: اثر بخش ترین راه تبلیغ خدمات و محصولات بانک، معرفی خدمات توسط خود مشتریان است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ علی کشاورز عضو هیات عامل بانک و معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی به همراه مهدی احمدی مدیر امور منطقه غرب کشور از مدیریت شعب استان لرستان و شعب تابعه آن بازدید کردند.

علی کشاورز در جلسه روسای شعب مدیریت لرستان با اشاره به نقش بسزای بانک مسکن در تامین سرپناه برای اقشار مردم، بر اهمیت تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی افزود: اثر بخش ترین راه تبلیغ خدمات و محصولات بانک؛ معرفی خدمات توسط خود مشتریان است و با تکریم و پرستاری از مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنان می توان ضمن وفادارسازی و نگه داشت مشتری به نحوی عمل کرد که مشتری به عنوان مبلغ ، خدمات بانک را برای دیگران بازگو کند.

عضو هیات عامل بانک مسکن تحقق اهداف تعیین شده ارزیابی عملکرد را حاصل برنامه ریزی ، همت ، پیگیری و تلاش کارکنان دانست و گفت : تحقق اهداف باید به نحوی باشد که سهم بانک از منابع استان افزایش یابد و موجب ارتقای جایگاه بانک میان شبکه بانکی استانی شود .

معاون مدیرعامل در امورشعب وبازاریابی بر نقش تعیین کننده مشتریان در بازاررقابتی فعلی اشاره کرد و گفت : پاسخ و توجه به خواسته های مشتریان به ویژه مشتریان عمده بخش مسکن و ساختمان و جلب رضایت حداکثری آنان، از موارد بسیار مهم و مورد تاکید اولیای بانک است.

مهدی احمدی مدیر امور منطقه غرب کشور نیز در جلسه روسای شعب و دوایر ستاد مدیریت لرستان با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مشتریان ضمن شناسایی دقیق تمامی ابزارهای تسهیلاتی، سپرده‌ای و بانکداری الکترونیک در امر بازاریابی و معرفی محصولات جدید بانک، رصد مستمر و پیگیری مداوم خدمات‌دهی به مشتریان را کلید اصلی گسترش تعامل با آنان عنوان کرد.

احمدی با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی و نقش بانک در تحقق شعار دولت تصریح کرد : بدون تردید یکی دیگر از طرح های ماندگار و بزرگ کشور در بخش مسکن طرح نهضت ملی مسکن و ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم خواهد بود که می طلبد تمامی ارکان بانک با برنامه ریزی منسجم نسبت به اجرای این طرح بزرگ گام بردارند.

در ادامه داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان با اشاره به عملکرد و برنامه های مدیریت لرستان جهت تحقق اهداف سال 1401 گفت : خوشبختانه با همکاری و هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران طرح نهضت ملی، نسبت به پرداخت تسهیلات و تمرکز منابع منابع پیمانکاران طرح نهضت ملی و متقاضیان خود مالک اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت .

عالی پورگفت: خوشبختانه تمامی شعب این مدیریت نسبت به صدور ضمانت نامه اقدام کرده اند و در بخش گشایش اعتبارات اسنادی نیز شعبه بلوار کیو خرم آباد اقدام کرد. در حوزه وصول مطالبات از 22شعبه مدیریت 20شعبه کاهش داشته که با کاهش مطالبات موفق به کاهش NPL مدیریت شده ایم.

در این سفر، علی کشاورز و مهدی احمدی از شعب مرکزی خرم آباد ، امام خرم آباد ، بلوار ولایت ، مرکزی دورود ، معلم دورود ، ازنا ، مرکزی الیگودرز ، امام الیگودرز و دوایر مدیریت بازدید و با تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد این شعب به بررسی میزان منابع، مطالبات، صدور ضمانتنامه، NPL و همچنین مشکلات موجود پرداختند و توضیحات و رهنمودهای لازم برای ارتقای سطح شعب را ابلاغ کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000