نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

زنجان؛ استان موفق و پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب بانک مسکن زنجان در راستای گسترش تعاملات و همکاری های لازم با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان در جهت گسترش تعاملات و همکاری های لازم و همچنین بررسی مسائل و مشکلات در حوزه مسکن با دکتر مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک مسکن برای ایفای وظایف حمایتی خود در طرح نهضت ملی مسکن، عملکرد مطلوبی داشته است و در مجلس شورای اسلامی همواره از استان زنجان به عنوان الگویی موفق در اجرای این طرح نام برده می شود.

مهدی جمالوندی مدیرشعب زنجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بانک مسکن استان گفت : این استان در اعطای تسهیلات بانکی برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در کشور جزو استان‌های پیشرو و موفق بوده و به تبع آن در رونق بازار بخش مسکن و ساختمان و اشتغالزایی تاثیر بسزایی ایفا کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن افزود: این مدیریت تاکنون برای ساخت 13 هزار و 641 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان تامین مالی کرده که رقم تسهیلات آن بالغ بر 47 هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تعاملات و همکاریهای بسیار مطلوب این بانک با متولیان و عوامل اجرائی طرح مذکور در استان اظهار داشت: تاکنون پرداخت 10 درصد تسهیلات طرح نهضت ملی در استان زنجان رقم خورده است.

جمالوندی با بیان اینکه با رونق گرفتن بازار مسکن، اقتصاد کشور نیز بهبود خواهد یافت افزود : امیدواریم با ارائه خدمات بانکی متنوع و ارزنده تر، شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش اقتصاد این استان در آینده ای نزدیک باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000