رییس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی:

وعده دولت به قوت خود باقی است/ یکی از کارهای دولت اتمام طرح‌های نیمه تمام است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
رئیس جمهور با اشاره به موضوع مسکن در کشور گفت: اینکه گفته می‌شود نیاز کشور است که در هر سال یک میلیون مسکن تولید شود و در قانون هم دولت مکلف به ساخت یک میلیون مسکن در سال شده است بیانگر آن است که وعده دولت به قوت خود باقی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، بیان کرد: وضعیت اقتصادی مردم از دغدغه‌های جدی دولت است و از آغاز کار ما، معیشت از مسائل محوری بوده است؛ مردم شرایط آغاز کار دولت را شاهد بودند و در بیماری کرونا فوتی‌های بسیاری داشتیم، ولی امروزه فوتی‌ها به صفر رسیده است.

رئیسی در رابطه با بحث مسکن به عنوان موضوع هدف گذاری شده در سفرهای استانی و ابهامات پیرامون آن و اینکه در نهایت دولت مسکن را می‌سازد یا نه؟ گفت: صحبتی از سوی ما و صحبتی از سوی آقای بذرپاش گفته شد در حالی که این صحبت‌ها با هم منافاتی ندارند. دولت در ساخت مسکن نقش مباشر و تسهیل گر دارد. ما در یک جا زمین و تسهیلات می‌دهیم و در یک جا یا زمین می‌دهیم یا تسهیلات که به صورت تعاونی مسکن ساخته می‌شود. بخشی هم خود مالکین هستند که خودشان مساکن را می‌سازند.

وی افزود: مسکن‌هایی که در شهرهای مختلف ساخته می‌شود گاهاً مربوط به ده سال قبل هستند و یکی از کارهای دولت به اتمام رساندن و سامان دادن به طرح‌های نیمه تمام است. اینها در حال واگذاری و تکمیل هستند. پس اینکه گفته می‌شود نیاز کشور است که در هر سال یک میلیون مسکن تولید شود و در قانون هم دولت مکلف به ساخت یک میلیون مسکن در سال شده است بیانگر آن است که وعده دولت به قوت خود باقی است و ما با کمک مردم و تعاونی‌ها وعده ساخت یک میلیون مسکن را چه به عنوان مباشر یا تسهیل گر دنبال خواهیم کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000