تقدیر ویژه استاندار چهارمحال و بختیاری از عملکرد بانک مسکن استان

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای تامین مسکن استان، ضمن تقدیر ویژه از بانک مسکن، عملکرد مطلوب این بانک را به عنوان نمونه ای انقلابی و جهادی بر شمرد که در خط مقدم فقرزدایی و خدمت به جامعه عمل می کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، این جلسه با حضور حسینعلی مقصودی مدیر کل راه و شهر سازی استان، فرشید ریاحی مدیر کل بنیاد مسکن، احمدرضا صباغی رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان، فریبرز معصومی معاون مدیریت شعب استان، مدیران استانی شبکه بانکی و دستگاههای اجرایی استان، فرمانداران و شهرداران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه معصومی معاون مدیریت شعب استان به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین بافت فرسوده پرداخت که مورد تقدیر استاندار واقع شد.

معصومی افزود: تعداد کل پروژه های انعقاد قرارداد شده در طرح نهضت مسکن ملی مسکن استان 179 پروژه به تعداد 4هزار و 146 واحد است که کل مبلغ قراردادهای انعقادی در پایان بهمن ماه به مبلغ 14 هزار و 82 میلیارد ریال است.

استاندار در این جلسه با اشاره به اینکه تامین مسکن از اولویت‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: در جلسه استانداران با هیات دولت به مسئله ساخت مسکن توجه ویژه‌ای صورت گرفت و دستوراتی توسط رئیس‌جمهور برای حل موانع صادر شد، در استان نیز باید موانع برطرف شود تا شاهد جهش در تولید مسکن باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000