افتتاح ۳۳ پروژه راه و مسکن به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان در زنجان

آیین افتتاح همزمان پروژه‌های راه و مسکن استان زنجان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، آیین افتتاح همزمان پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان با حضور ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در محل اداره کل راه و شهرسازی زنجان برگزار شد.

ابوالفضل رفیعی در این جلسه با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های راه و شهرسازی و تقدیر از بانک مسکن بویژه مدیریت شعب استان زنجان، گفت : امروز اولویت نخست دولت، اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که خوشبختانه استان زنجان با رتبه برتر کشوری، همچنان پیشتاز در این طرح است.

اصغر اسماعیلی مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان در این آیین گفت : امروز شاهد افتتاح همزمان پروژه‌های راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک مسکن در سطح استان زنجان هستیم و ۳۳ پروژه به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه سیاست اصلی دولت سیزدهم در بخش مسکن تولید ۴ میلیون واحد در طول ۴ سال است، بیان کرد : در این راستا، استان زنجان برنامه احداث ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در طول ۲ سال را در برنامه دارد.

اسماعیلی، پیشرفت فیزیکی احداث واحدهای مسکونی استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن را ۳۵ تا ۴۰ درصد برشمرد و افزود : بخش عمده‌ای از تأمین مالی ساخت واحدها با استفاده از تسهیلات بانکی بانک مسکن است.

وی با تقدیر و تشکر ویژه از تعامل و همکاری مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنحان، تصریح کرد : علاوه بر اینکه با برنامه ریزی و همکاری های مناسب بعمل آمده با بانک مسکن به تعهدات خود جامه عمل پوشانده ایم، باید برنامه ای سنجیده شود تا برای سال آتی روند فعلی کار همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه گفت : همزمان با پروژه‌های راه و شهرسازی، پروژه‌های مسکن ملی در قالب پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن شهر صائین قلعه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال، پروژه ۱۸ واحدی مسکن محرومان نگین خرمدره با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و ۷ پروژه بازسازی و مسکن روستایی به بهره‌برداری رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000