برگزاری نشست مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زنجان

جلسه مشترک مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان، تیم ارزیابی مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زنجان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سجاد ناصر رییس ستاد استان و نظری نماینده استانداری و همچنین اعضای شورای امر به معروف مدیریت زنجان برگزار شد.

مهدی جمالوندی مدیر شعب استان، امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی برشمرد و احیای آن را یک تکلیف شرعی برای حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه عنوان کرد.

وی اجرای برنامه های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی را هم راستا با ارایه خدمات مطلوب دانست و افزود : تلاش همکاران ما بر این است که در جهت رضایتمندی مشتریان، روند ارایه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد.

سپس سیدمهدی میرکاظم نژاد معاون مدیر شعب استان زنجان با ارائه گزارش کار عملکرد مدیریت زنجان، گفت : شایسته سالاری، پاسخگویی درست به مراجعان، حفاظت از بیت المال، قانونمداری و ارتباط درست با مطالبه و درخواست ارباب رجوع، از جمله ویژگی های است که مورد توجه همکاران ما در بانک بوده است.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین نظری نماینده استانداری زنجان در خصوص آموزش و آگاهی بخشی کارکنان به امر معروف و نهی از منکر و عمل به آن، امانتداری و صداقت، مشتری مداری و احساس وظیفه در مقابل آنان مطالبی را عنوان کرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین سجاد ناصر رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ضمن تقدیر از عملکرد مناسب و نمونه مدیریت شعب زنجان در بین ادارات دولتی استان، گفت : سیاست اصلی ستاد، احیای ارزشهای الهی و اسلامی است و انتظار می رود با احصاء مصادیق ذیربط و شناسایی نقاط قوت و همچنین آسیب شناسی های احتمالی، شاهد احیاء تحقق فریضتین در جامعه و بالطّبع نظام اداری کشور باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000