برنامه ساماندهی چابهار با احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن اعلام انجام بخشی از بهسازی معابر چابهار از صدور پروانه ساختمانی برای ۸۰۰ واحد مسکونی خبر داد و گفت: برنامه بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی در محدوده یک هزار هکتاری چابهار ۲ هزار و ۵۰۰ واحد است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بخشی از فعالیت‌های بنیاد را برای ساماندهی ۵ روستای چابهار تشریح کرد و گفت: ساماندهی یکهزار هکتار از بافت حاشیه‌ای چابهار از سال ۹۸ برعهده بنیاد مسکن قرار گرفت و بنیاد مسکن با اعتباراتی که داشت عملیات زیرسازی و بهسازی معابر محلات روستاهای عثمان‌آباد، رمین، حوت‌آباد، بله‌سر و کمب را انجام داد.

معاون بنیاد مسکن اعتبار تخصیص یافته به عملیات زیرسازی و بهسازی معابر محلات پنج روستای چابهار را یکصد میلیاردتومان برشمرد.

سهرابی اجرای واحدهای مسکونی در محدوده یکهزار هکتاری حاشیه چابهار را ۲ هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد و افزود: برای ۲ هزار و ۵۰۰ واحدی که مقرر است تا در محدوده یکهزار هکتاری حاشیه چابهار احداث شود حدود ۸۰۰ واحد پروانه ساخت گرفتند و ۶۸۰ واحد نیز وارد فاز عملیات اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در برنامه است تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۲ هزار واحد از برنامه بنیاد مسکن برای ساخت مسکن در محدوده یکهزار هکتاری حاشیه چابهار تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

سهرابی تسهیلاتی که به واحدهای مسکونی چابهار در این برنامه تخصیص خواهد یافت را تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد عنوان کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000