پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به ۵۶ درصد رسید

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد در حال ساخت است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطاء اله اکبری اظهار داشت: ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد در حال ساخت است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۹ هزار و ۳۸۷ نفر کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این استان است که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۹ نفر تایید نهایی شده‌اند.

اکبری ادامه داد: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد به مرحله اتمام فونداسیون، ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف و همچنین ۹ هزار و ۷۸۲ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای ساخت ۱۳۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در افق چهار ساله خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند که با همکاری بسیار مطلوب بانک مسکن تاکنون ۸۰۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح ندارد.

اکبری افزود: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه‌بر فعال شدن چرخه اقتصادی استان زمینه اشتغال ۳۱ هزار نفر فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می‌شود، تصریح کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه شده است که امیدواریم تداوم یابد.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تلاش ها در این استان بر این است که پروژه‌ های این طرح از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000