دکتر عسکری در مراسم گرامیداشت روز مهندسی:

نباید کارها در هیچ عرصه‌ای متوقف شود/ مهندسان هر ساختمانی که بنا می‌کنند یک اثر تاریخی از خود به جای می‌گذارند

دکتر عسکری با گرامیداشت روز مهندسی گفت: مهندسان هر ساختمانی که بنا می‌کنند یک اثر تاریخی از خود به جای می‌گذارند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا، آیین گرامیداشت روز مهندسی با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن و تنی از چند از مدیران و مهندسان شرکت سرمایه گذاری مسکن برگزار شد.

علی عسکری در این مراسم ضمن تبریک روز مهندسی و تشکر از پیشکسوتان این عرصه گفت: مهندسی به واقع هم هنر و هم فن و دانش و یکی از علوم زیربنایی است که کشورها را می‌سازد.

وی افزود: هر چقدر کشور در حوزه مهندسی به دانش روز مجهزتر شده و ظرفیت‌های آن افزایش یابد، کار با کیفیت و نمود بیشتری انجام می‌شود.

دکتر عسکری با اشاره به تاریخچه صنعت مهندسی و معماری در کشورمان اظهار کرد: چه بناهای تاریخی زیبا و ظریفی که قرن‌ها با وجود تلاطم‌های مختلف در کشورمان محکم و استوار مانده‌اند و این موضوع دقت و ظرافت کار مهندسان ایرانی را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت کار مهندسان در کشورمان گفت: مهندسان هر ساختمانی که بنا می‌کنند یک اثر تاریخی از خود به جای می‌گذارند و آیندگان قضاوت خواهند که آنان چه عملکردی داشته‌اند.

سرپرست بانک مسکن با آرزوی توفیق روز افزون برای مهندسان کشورمان گفت: امیدوارم مهندسان ایرانی هر روز بیشتر از گذشته آثار با کیفیت و خوبی از خود به جای بگذارند‌ و در این عرصه موفق عمل کنند.

وی به مدیران عامل و مهندسان شرکت سرمایه گذاری مسکن توصیه کرد با توجه به نیاز و شرایط اقتصادی کشور بیشتر و سخت‌تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و تاکید کرد: نباید کارها در هیچ عرصه‌ای متوقف شود؛ چراکه هیچ دلیلی برای توقف وجود ندارد و قطعا مهندسان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن می‌توانند با استفاده از تبحر، تجربه و دانش خود موانع را برطرف کنند و انتظار است بیشتر از گذشته موفق عمل کنند.

دکتر عسکری شرکت سرمایه گذاری مسکن را یکی از معتبرترین شرکت‌های حوزه‌های مسکن‌سازی در کشور خواند و اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری مسکن یکی از شرکت‌های معتبر و با نام و نشان در کشور است که آثار خوبی از خود به جا گذاشته و به عنوان شرکتی شناخته می شود که کار با کیفیت ارایه می‌کند.

محمدرضا جواهری نیز با تبریک روز مهندسی از پیشکسوتان این عرصه قدردانی کرد و خدمات آنان در این عرصه را الگویی برای فعالیت جوانان و آینده مهندسی کشور عنوان کرد.

در پایان این مراسم به برخی از پیشکسوتان عرصه مهندسی که با شرکت سرمایه گذاری مسکن همکاری داشته‌اند با اعطای لوح سپاسی از سوی دکتر عسکری تقدیر به عمل آمد.

روز مهندسی 6009002/26/2023 3:50:15 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/02/202302104581979023_Thum.jpg
روز مهندسی



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000