با حضور سرپرست بانک مسکن؛

مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

در مراسمی با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک و علی کمالی عضو هیات مدیره، «فریبرز معصومی» به عنوان مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این مراسم که «محسن ربانی یکتا» مدیرسابق شعب استان تکریم و تودیع شد؛ محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تهمتن عبدالهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و احمدرضا صباغی رییس کمیسون هماهنگی بانک‌های استان نیز حضور داشتند.

سرپرست بانک در این مراسم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای معصومی و تقدیر از زحمات ربانی یکتا گفت: بانک مسکن در 11 ماه اخیر 112 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است که نسبت به سال گذشته، 110 درصد افزایش در پرداخت تسهیلات داشته ایم.

وی با بیان اینکه سالانه بالغ بر 200 هزار واحد به پروژه های نهضت ملی مسکن افزوده می شود، اظهار کرد: جذب منابع برای پشتیبانی مالی طرح نهضت ملی مستلزم تلاش و همت کارکنان و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در سطح ملی است.

عسکری در ادامه با بیان اینکه تاکنون 40 درصد پروژه‌های طرح نهضت ملی زیر30درصد؛ 45 درصد بین 30 تا 70 درصد و ما بقی پروژها بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، گفت: بانک مسکن به بیش از 100 درصد تعهدات خود عمل کرده است.

وی از مدیریت‌های شعب خواست تا نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای این امر مهم اهتمام ورزند.

علی کمالی عضو هیات مدیره گفت : عملکرد مطلوب مدیریت شعب چهارمحال و بختیاری در برخی شاخص های ارزیابی عملکرد، نشان از توان و ظرفیت بالایی است که باید به نحو مقتضی مورد استفاده قرار گیرد و انتظار است طی همراهی و تعامل بیش از بیش با مدیرجدید روال توفیقات ادامه داشته باشد.

وی ضمن درخواست از منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مبنی بر حمایت از بانک مسکن در استان ، برخی انتظارات مرکز از مدیریت را جهت دستیابی به اهداف بیان کرد .

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اذعان به حجم کار فراوان بانک مسکن ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش کارکنان این بانک در استان، از آن به عنوان بانکی مردمی و پیشرو یاد کرد که همواره در توسعه و تحقق اهداف دولت نقش مهمی ایفا می کند.

فریبرز معصومی در این مراسم بر تحقق اهداف با همکاری و همیاری تمامی همکاران تاکید کرد و از اعلام برنامه عملیاتی خود برای ارتقا و تحقق هر چه بیشتر اهداف در جلسات آتی با حضور کارکنان ستاد و شعب خبر داد.

وی خواستار بهره‌گیری از استعدادهای نیروهای توانمند و با انگیزه استان در پست‌های مدیریتی شد.

در این مراسم، ربانی یکتا از دوران تصدی خود در مدیریت به نیکی یاد کرد و ضمن تقدیر از از تعامل و همراهی همکاران در تحقق اهداف بانک، از تعامل ادارات و سازمان‌های استان نیز تقدیر کرد .

در جریان این سفر، دکتر علی عسکری و علی کمالی از برخی شعب استان از جمله شعبه طالقانی ، آیت ا... کاشانی و شریعتی شهرکرد بازدید به عمل آوردند.

تکریم ربانی یکتا 6008003/1/2023 2:54:39 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/03/202303108222068437_Thum.jpg
تکریم ربانی یکتا



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000