تقدیر فرمانده ارشد آجا از بانک مسکن خراسان جنوبی

فرمانده ارشد آجا در دیدار با مدیر خراسان جنوبی، از عملکرد، تعامل و همراهی بانک در مشارکت ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش ۰۴ ارتش تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، امیر جلیل شاطری در این دیدار از بانک مسکن به عنوان بانکی خوشنام، مردمی و تاثیرگذار در اقتصاد کشور یاد کرد و مراتب رضایت خود از تعامل شرکت تعاونی 04 ارتش با بانک را اعلام داشت.

ناصر علیشاهی مدیر شعب بانک مسکن استان نیز در این دیدار گفت: سعی ما بر این است تا با ایجاد شرایط مناسب و تقویت مشتری مداری، نیازهای مشتریان را شناسایی و خدمات مطلوبی ارایه دهیم. در این میان، شرکت تعاونی 04 ارتش به واسطه تعاملات خوب و طولانی مدت، برای بانک بسیار حائز اهمیت است.

همچنین خبرنگار هیبنا از بازدید ناصر علیشاهی مدیر استان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر بیرجند ازجمله تعاونی مسکن مرکز آموزش 04 ارتش خبر داد.

علی طحان و محمد خوشنام مدیران عامل شرکت تعاونی 04 ارتش و انبوه‌سازان در نشستی با مدیر استان ضمن قدردانی از حمایت‌های مسوولان مدیریت خراسان جنوبی، گزارشی از پیشرفت و اقدامات اجرایی انجام شده در پروژه‌های مذکور را ارایه کردند.

شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش 04 ارتش 720 واحد و مجموعه انبوه سازان متشکل از شش شرکت ساختمانی بالغ بر 2066 واحد طرح نهضت ملی مسکن را در سایت زعفرانیه در دست ساخت دارند .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000