لزوم ورود انبوه‌سازان برای ساخت مسکن ملی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
استاندار مازندران با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از محوری‌ترین خدمات دولت سیزدهم است که باید به بهترین وجه تحقق یابد گفت: امسال در بخش مسکن ملی باید با تلاش تمام دستگاه‌ها تحول ایجاد شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمود حسینی پور در هفدهمین جلسه شورای تامین مسکن استان که با حضور معاون عمرانی استاندار، مهندس دیوسالار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و بانک ها و فرمانداران سراسر استان به صورت وبیناری در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با بیان اینکه توسعه فعالیت های بخش خصوصی و تقویت سرمایه گذاری در حوزه مختلف تکلیف دستگاههای اجرایی استان و راهبرد اعتلای مازندران است، اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که باید با ایجاد تحول بتوانیم علاوه بر دستیابی به توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف، به مردم و افکار عمومی نیز پاسخگو باشیم.

وی با بیان این که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن فقط عزم و اراده دستگاه های متولی را انتظار داریم و تامین مسکن یکی از محوری ترین خدمات دولت سیزدهم است که باید به بهترین وجه تحقق یابد، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان با ایجاد تحول، رویکرد جدیدی را در نحوه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در پیش گیرد تا طرح های این بخش با شتاب بیشتری عملیاتی و اجرایی شود.

استاندار مازندران یادآور شد: موانع مرتبط به توسعه استان باید توسط مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط در کمترین زمان رفع شود.

حسینی پور ادامه داد: کارآمدی مدیران پاسخ محکمی به تمام بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است که قصد دارند در جامعه القای یاس و ناامیدی کنند.

استاندار مازندران، مردمی کردن طرح ها بویژه طرح های مربوط به بخش مسکن در راستای تحقق منویات رهبری را از اولویت های اصلی در سالجاری عنوان کرد و افزود: دستگاه های اجرایی نیز باید با تفاهم و همکاری بیش از پیش نسبت به اجرای کامل تعهدات در طرح نهضت ملی مسکن اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای عالی مسکن مازندران، یادآور شد: شناسایی بافت های فرسوده در مناطق شهری در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد تاکید است و شهرداران نسبت به انجام این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: موانع و مشکلات فراروی طرح نهضت ملی مسکن باید شناسایی و با ارائه راهکارهای اصولی نسبت به اجرای کامل این طرح اقدام شود تا هفته دولت امسال طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرستان های استان برابر تعهداتی که دارند به قرارداد منتج و عملیاتی شود و فرمانداران نیز موظف به تهیه زمین برای اجرای کامل تعهدات در این بخش هستند.

استاندار مازندران از متقاضیان مسکن ملی و افرادی که در این طرح ثبت نام کردند خواست تا زودتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود و واریز آورده اولیه اقدام داشته باشند.

حسینی پور خواستار ورود پای کار آمدن انبوه سازان برای ساخت مسکن ملی در استان شد و گفت: باید مشوق‌های را برای ورود به میدان این انبوه سازان در نظر بگیریم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000