طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمان وارد فاز اجرایی می شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
با حضور استاندار کرمان عملیات اجرایی ۱۸۶۷۴ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شمال استان کرمان آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان ،محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و مدیران اجرایی مربوطه استان صبح شنبه در اولین جلسه شورای مسکن استان کرمان در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی ۱۸۶۷۴ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن همزمان در شش شهرستان شمال استان کرمان آغاز شد.

در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۶۷۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مهندس حافظی ضمن تشکر از استاندار جهت مساعدت های متعدد در راستای به سرانجام رسیدن طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان گفت: خدا را شاکریم که بعد از از تلاش های بسیار زیاد و جلسات متعدد در ابتدای سال ۱۴۰۲ شاهد آغاز عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۶۷۴ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان هستیم و با تثبیت کاربری حوزه مسکونی ۱۰۸ هکتار زمین در داخل محدوده شهر کرمان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهر در قالب ۸۸۹۲ واحد مسکونی ساماندهی می شوند.

وی همچنین اشاره کرد: تا به این لحظه استان کرمان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه ۱۹ را دارد که این در صورتی است قبل از سال رتبه ۲۶ را داشته ایم و همچنین در تامین زمین رتبه دهم را دارا هستیم.

فداکار ادامه داد: در کل استان کرمان تا به این لحظه ۴۶۱۲۶ نفر تأیید نهایی شده اند و ۱۳۴۲۹ نفر واریز وجه داشته اند و این به این به گونه ای است که برنامه ابلاغی ما در استان کرمان ۱۲۹۲۸۴ نفر است.

وی اذعان داشت: امروز همزمان در ۶ شهرستان استان کرمان شاهد آغاز عملیات آماده سازی و شروع به ساخت به مساحت ۵۰۲ هکتار می باشیم که ۴۳۹ هکتار در شهرستانهای بم ،بافت ،شهربابک ،کرمان و ریگان جهت آماده سازی و ۶۳ هکتار در شهرستان سیرجان آماده شروع عملیات ساختمانی است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: در برخی از شهرستان های مذکور با مشکلات فراوانی در جهت تامین زمین بوده ایم که با تلاش های فراوان از سوی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهرستان ها و همکاران پر تلاشم در مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان این مهم به سرانجام رسیده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000