تایید ۲۹ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در مازندران/ آهنگ ساخت مسکن شتاب گرفت

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران تعداد متقاضیان ثبت‌نام کننده برای مسکن ملی در استان را ۱۱۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۵۰ نفر تایید شدند و وارد چرخه ساخت مسکن می‌شوند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی دیوسالار در هجدهمین جلسه شورای تامین مسکن مازندران با بیان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در استان منجر به قرار داده شده است، سهمیه استان را برای ساخت مسکن ملی ۱۵۵ هزار واحد بیان کرد و افزد: طی ۴ سال فعالیت دولت ۱۵۵ هزار واحد مسکن در استان احداث می شود.

وی یادآور شد: در قالب برش یک ساله ۳۸ هزار واحد مسکن باید احداث شود و تاکنون بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در استان منجر به عقد قرارداد شده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: هر هفته در استان شورای مسکن برگزار می شود و آهنگ ساخت مسکن در استان شتاب یافته است.

وی از تهیه زمین دولتی برای ساخت ۱۱ هزار و ۵۶۸ واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: این اراضی در شهرستان های مختلف تامین و تهیه شده است.

دیوسالار با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکن ملی به مرحله فونداسیون رسیده است، تعداد واحدهای مسکن خودمالکی را هفت هزار و ۷۶۵ واحد بیان کرد و گفت: این میزان در اسفند سال قبل هزار و ۵۳۶ واحد بوده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران تامین زمین در شهرستان های غرب استان را از جمله مشکلات و دغدغه و بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت روستاهای حاشیه هر شهر طرح های خود مالکی و بافت فرسوده پروژه جهش ملی مسکن را در این مناطق اجرایی کنیم.

دیوسالار تعداد متقاضیان ثبت‌نام کننده برای مسکن ملی در استان ۱۱۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۵۰ نفر تایید شدند و وارد چرخه ساخت مسکن می شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000