با بررسی و صدور مجوزهای لازم توسط عضو هیات مدیره بانک مسکن؛

واحدهای باقیمانده مسکن مهر آذربایجان غربی تعیین تکلیف خواهد شد

سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن طی سفر به آذربایجان غربی و در دیدار با استاندار و برخی مدیران استانی، ضمن بررسی مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر، دستورات و مجوزهای لازم را در جهت تعیین تکلیف و رفع موانع صادر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، سید محسن فاضلیان در نشست با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از پرداخت بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات در بانک مسکن طی سال گذشته خبر داد.

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور اعتباری گفت: طبق آمار طرح نهضت ملی مسکن، بانک مسکن در مقایسه با سایر بانک‌ها، عملکرد درخشانی در استان آذربایجان غربی داشته است به‌طوری‌که بیش از چهار هزار واحد در این طرح تامین اعتبار کرده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در خصوص اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن گفت: پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان نهادهای متولی اعم از راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مشروط به تامین زمین و رفع موانع در اسرع وقت بدون هیچ‌گونه محدودیتی انجام خواهد پذیرفت.

فاضلیان در این گفتگو همچنین با اشاره به اقدامات بانک مسکن در اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هموطنان زلزله‌زده در شهرستان خوی، دستور پرداخت تسهیلات مناطق زلزله‌زده به قید فوریت را علیرغم تمامی کمبودها صادر کرد.

در ادامه، ایمانی بخشایش مدیر شعب استان با ارایه گزارشی از عملکرد بانک مسکن استان در طرح نهضت ملی مسکن، از پرداخت تسهیلات به چهار هزار و 84 واحد معرفی‌شدگان نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

در این نشست، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین مسکن جزو تکالیف و سیاست‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم و از تاکیدات ریاست جمهوری است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای تامین مالی بخش مسکن با رویکرد خروج از رکود این بخش است.

وی تامین مالی توسط بانک‌ها و آورده نقدی متقاضیان را از اصلی‌ترین موانع در طرح نهضت ملی عنوان و اظهار امیدواری کرد که با مساعدت شبکه بانکی در تامین مالی این طرح، موانع مذکور مرتفع شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به آمار عملکرد بانک‌ها و پیشرو بودن بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی اظهار خرسندی و از عملکرد و تلاش‌های بانک مسکن قدردانی کرد.

معتمدیان، موضوع زلزله شهرستان خوی و تامین مالی و بازسازی واحدهای آسیب دیده را تا قبل از شروع فصل سرما از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و خواستار توجه ویژه بانک مسکن در خصوص تعیین تکلیف واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر شده و بیان داشت که این موضوعات در جلسات شورای تامین مسکن استان که من‌بعد به صورت هفتگی برگزار خواهد شد مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن همچنین در جریان سفر خود به استان آذربایجان غربی، در جلسه‌ای که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان برگزار شد، ضمن بررسی موانع و مشکلات واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر ، مجوزهای لازم را برای تعیین تکلیف واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر صادر کرد و قول مساعد داد که تمامی واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر که مشکل حقوقی خاصی نداشته باشند با مساعدت نهادهای متولی به نهضت ملی مسکن تبدیل و از تسهیلات متمم به منظور تعیین تکلیف برخوردار خواهند شد.

دیدار دکتر فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن و هیئت همراه با استاندار آذربایجان غربی 85312804/27/2023 10:45:24 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/04/202304109146194372_Thum.jpg
دیدار دکتر فاضلیان عضو هیات مدیره  <strong>بانک مسکن</strong>  و هیئت همراه با استاندار آذربایجان غربی



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000