کلنگ زنی ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن شهرستان دهلران استان ایلام

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
کلنگ‌ آغاز عملیات اجرایی احداث ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی شهر دهلران در قالب نهضت ملی مسکن با حضور استاندار ایلام، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان وجمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان دهلران به زمین زده شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این مراسم گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تا کنون ۴۳ هکتار زمین در شهر دهلران برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته که با پی گیریهای استاندار و سایر مسئولان استان خوشبختانه مجوز احداث واحدهای مسکونی ویلایی از طرف وزارت راه و شهرسازی برای شهرهای دهلران و مهران که مشکل تأمین زمین وجود نداشت صادر شدو امروز فاز اول ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی در قالب «طرح نهضت ملی مسکن» در شهرستان دهلران کلنگ زنی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد برای اجرای این طرح در نظر داریم که با اجرای یک طرح یکسان و منظم و درصورت امکان استفاده از فن آوری نوین ساختمانی یک محله جدید و زیبا احداث شود و در این منطقه تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی از قبیل فضای آموزشی، ورزشی، فضای سبز و فضاهای فرهنگی و مذهبی و ... در نیر گرفته شده است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این آیین کلنگ زنی گفت: سعی بر این است که این ۶۵۰ واحد مسکونی ویلایی در زمینی به مساحت ۴۳۰ هزار متر مربع با سبک معماری ایرانی و اسلامی بنا شود که انشاالله شاهد رشد و شکوفایی نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی در این محله از شهر دهلران و سایر شهرهای استان باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000