دکتر عسکری در گفت‌وگو با هیبنا خبر داد:

انعقاد قرارداد ۲۳۶ هزار واحد مسکونی در بانک مسکن/ ۸۰۲ هزار میلیارد ریال رقم قرارداد تسهیلات اعطایی بانک مسکن

سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۲۳۶ هزار واحد مسکونی در این بانک به مبلغ ۸۰۲ هزار میلیارد ریال ذیل طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا با بیان اینکه این بانک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سال جدید نیز مانند سال گذشته برنامه مدونی دارد و تلاش دارد بر اساس جدول زمان‌بندی شده حرکت کند، گفت: 906 هزار و 652 نفر متقاضی تاکنون در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کرده‌اند که 534 هزار و 751 نفر از یک میلیون ریال تا 400 میلیون ریال پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: متقاضیان تاکنون تا تاریخ 30 فروردین ماه سال جاری مبلغ 164 هزار و 483 میلیارد ریال به حساب خود واریز کرده‌اند.
سرپرست بانک مسکن ادامه داد: 245 هزار و 855 متقاضی با افتتاح حساب مسکن از 400 میلیون ریال به بالا واریز کرده‌اند که رقم پرداختی آنان 127 هزار و 652 میلیارد ریال است.

دکتر عسکری با اعلام این خبر که قرارداد تعداد 23 هزار و 358 پروژه طرح نهضت ملی مسکن تا اول اردیبهشت در بانک مسکن منعقد شده است، گفت: قرارداد تعداد 236 هزارو و 58 واحد مسکونی در بانک مسکن ذیل این طرح به مبلغ 802 هزار و 92 میلیارد ریال منعقد شده که طبق پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به صورت مرحله‌ای از فونداسیون تا نازک کاری و ... پرداخت می‌شود.

وی افزود: تاکنون بانک مسکن 239 هزار و 388 میلیارد ریال از محل آورده متقاضیان و 381 هزار و93 میلیارد ریال از منابع خود و در مجموع مبلغ بیش از 620 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است و همراه و مطابق با پیشرفت پروژها قطعا مبلغ پرداخت تسهیلات بانک مسکن در این طرح افزایش می‌یابد.

سرپرست بانک مسکن تصریح کرد: نسبت خودمالکین در طرح نهضت ملی مسکن به کل اجرای آن در حوزه پرداخت 45 درصد است و خودمالکین بخش مهمی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تشکیل می‌دهند و هر چقدر آورده متقاضیان بیشتر و به هنگام‌تر باشد، بانک نیز در تامین مالی پروژه‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000