در پی عملکرد درخشان در پرداخت تسهیلات مسکن؛

معاون عمرانی استاندار همدان از بانک مسکن تقدیر کرد

معاون عمرانی استاندار همدان در آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک مسکن از عملکرد درخشان این بانک در پرداخت تسهیلات مسکن تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، آیین تکریم مجید امیری مدیرشعب سابق و معارفه حسن خطیب‌زاده سرپرست مدیریت شعب همدان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جعفر آقاملائی و علی کمالی اعضای هیات مدیره بانک مسکن برگزار شد.

فرزاد تیموری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این مراسم با تشکر از عملکرد درخشان بانک مسکن در حوزه تسهیلات تکلیفی ابراز امیدواری کرد که با توجه به گشایش خوبی که در حوزه تامین زمین رخ داده در آینده نزدیک با کمک تمامی دستگاه‌های مربوطه، خصوصاً بانک مسکن، شاهد حرکت جهشی استان در بحث نهضت ملی مسکن باشیم

وی با قدردانی از رویکرد مثبت و تعاملی امیری گفت: ایشان از جمله مدیران خبره و توانمند بود که در طول خدمت خود در استان همدان بدون حاشیه به امر خدمت‌رسانی به مردم شریف استان پرداخت و با تبریک به خطیب زاده به‌واسطه انتصاب جدید، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

علی کمالی عضو هیات مدیره در این مراسم اظهار داشت: بانک مسکن علیرغم همه مشکلات و محدودیت در منابع مالی، با تمام توان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پای کار آمده است و در تلاش است تا به رسالت اصلی خود که همانا کمک به خانه‌دار شدن هموطنان است، به بهترین شکل ممکن عمل کند.

وی از تلاش‌ها و فعالیت‌های برنامه محور مجید امیری تشکر کرد و گفت: ایشان از مدیران شاخص کشور و عملکرد وی در استان‌های مرکزی، فارس و همدان موید این موضوع است؛ امیدواریم در سمت سرپرست مدیریت شعب مرکز تهران نیز شاهد موفقیت بیش از پیش وی باشیم.

عضو هیات مدیره همچنین برای خطیب‌زاده موفقیت در تحقق اهداف و تداوم موفقیت‌های مدیریت را آرزو کرد.

مجید امیری مدیر شعب سابق همدان نیز در این مراسم به ارایه گزارشی از عملکرد دو ساله ماموریت خود در استان همدان پرداخت و اظهار داشت: از جمله افتخاراتم کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف خاصه مردم شریف همدان بوده است. همواره در تلاش بوده‌ایم تا با کمک همکاران موجبات رونق بازار مسکن را فراهم کنیم و پرداخت تسهیلات برای احداث سه هزار و 207 واحد در طرح نهضت ملی مسکن، در همین راستا بوده است.

حسن خطیب زاده سرپرست مدیریت شعب همدان نیز با اشاره به عملکرد مطلوب بانک مسکن در مسکن مهر ، ابراز امیدواری کرد بانک مسکن با رعایت انضباط مالی و بهره‌مندی از بزرگ‌ترین سرمایه که همانا اعتماد مردمی به بانک مسکن است، بتواند در نهضت ملی مسکن هم خوش بدرخشد و زمینه خانه‌دار شدن تعدادی بیشتری از شهروندان را فراهم کند.

مسکن بانک خطیب زاده همدان معارفه6008004/27/2023 7:17:38 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/04/202304102120356505_Thum.jpg
مسکن بانک خطیب زاده همدان


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000