جلسه شورای معاونان وزارت اقتصاد برگزار شد

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
جلسه شورای معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی به ریاست دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور معاونان و رؤسای سازمان های زیر مجموعه وزارت اقتصاد، در محل این وزارتخانه برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از شادا، در این جلسه دکتر خاندوزی با اشاره به نقشه راه غیر تورمی بر لزوم اظهار نظر و توافق بر روی این سند توسط 3 نهاد دولتی مرتبط از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان بخش غیر دولتی شامل اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران؛ تعاون و اصناف تأکید کرد.

وی وفاق میان بخش های دولتی و غیر دولتی در رابطه با نقشه راه غیر تورمی را مهم ارزیابی کرد و تأکید نمود، با تصویب این نقشه در هیات دولت و یا ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اثرات مثبتی در نخبگان و آحاد مردم رقم خواهد خورد.

در ادامه این جلسه بررسی روند اجرای تکالیف قانون بودجه سال 1402 توسط خزانه‌داری کل کشور ارائه شد.

همچنین سیدمحمدحسین قریشی مدیر کل دفتر وزارتی نیز گزارش پیگیری مکاتبات صورت گرفته با دستگاههای زیر مجموعه و عملکرد آنها را ارائه کرد.

در بخش پایانی این نشست سیدعلی روحانی به عنوان سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی توسط وزیر اقتصاد معارفه شد.

گفتنی است، پیش از این سید محمدهادی سبحانیان عهده دار مسوولیت معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد بود که با حکم وزیر اقتصاد به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000