قنبری در گفت‌وگو با هیبنا:

صرافی بانک مسکن خدمات گسترده‌ای را برای نقل و انتقالات ارزی در نقاط مختلف جهان ایجاد کرده است

رییس هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن گفت: صرافی بانک مسکن فضای گسترده‌ای را در خصوص نقل و انتقالات ارز در نقاط مختلف جهان ایجاد کرده است و خدمات ما در حال حاضر به صادرکنندگان و واردکنندگان جامعیت بسیار بالایی دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرد.

در همین راستا، مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت با حضور در این نمایشگاه از نزدیک از اقدامات شرکت صرافی و ظرفیتی که در نمایشگاه برای رایزنی با تجار و صاحبان کسب و کار ایجاد کرده، بازدید به عمل آورد.

مسعود قنبری رییس هیات مدیره این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اهداف شرکت خدمات صرافی برای حضور در این نمایشگاه گفت: شرکت صرافی بانک مسکن برای اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپوی 2022 تحت پوشش اتاق بازرگانی ایران و امارات حضور پیدا کرد و با توجه به ظرفیتی که این مجموعه برای ما به وجود آورده است قصد داریم شبکه نقل و انتقالات ارزی خود را گسترش دهیم.

وی افزود: سعی داریم با تجار، صنعتگران و صاحبان کسب و کار از کشورهای خارجی به ویژه از کشور امارات متحده عربی به عنوان بزرگترین شریک تجارت خارجی ایران که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، مذاکراتی انجام دهیم و ظرفیت‌های بانک مسکن و شرکت صرافی بانک را به آنان معرفی کنیم.

رییس هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن ادامه داد: صرافی بانک مسکن فضای گسترده‌ای را در خصوص نقل و انتقالات ارز در نقاط مختلف جهان ایجاد کرده است و خدمات ما در حال حاضر به صادرکنندگان و واردکنندگان جامعیت بسیار بالایی یافته است. قصد داریم در کنار شرکت در نمایشگاه و گفت و گو با تجار خارجی که در نمایشگاه حضور می‌یابند با صادرکنندگان نیز گفت‌وگو کنیم.

قنبری با اشاره به خدمات شرکت صرافی بانک مسکن اظهار کرد: یکی از خدماتی که شرکت صرافی به صادرکنندگان ارایه می‌دهد مدیریت وجوه ارزی آنان در نقاط مختلف دنیاست که منابع ارزی در خارج از کشور توسط صرافی بانک دریافت و نگهداری شده و به هر نقطه‌ای که مایل باشند، انتقال پیدا کند.

وی افزود: در حال افزایش ظرفیت ارز و فروش آن به واردکنندگان هستیم و خوشبختانه صرافی عملکرد خوبی در این زمینه داشته و موفق شده است که در سه ماهه ابتدای سال مالی خود در زمستان سال 1401 به اندازه یک سال مالی قبل کار کند و این موضوع امیدواری بالایی در حوزه سهامداری برای دستیابی به اهدافی که در این شرکت ترسیم شده، ایجاد کرده است و امیدواریم با حمایت بانک مسکن و گروه مالی بانک گام هایی که در این حوزه برنامه ریزی کرده‌ایم را با موفقیت بردایم و ظرفیت ارایه خدمات شرکت به عموم تجار را گسترش دهیم.

اکسپو 437765655/8/2023 10:05:40 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/05/202305101329967616_Thum.jpg
اکسپو

اکسپو 365354805/8/2023 10:00:07 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/05/202305105317125251_Thum.jpg
اکسپو



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000