بازدید معاون امور شعب و بازاریابی بانک مسکن از شعب شهرستان شاهرود

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همرا مدیر امور منطقه شرق کشور از شعب شهرستان شاهرود بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، علی کشاورز عضو هیات عامل بانک و معاون امور شعب و بازاریابی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران در سال گذشته، کسب رتبه هفتم کشور در ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ توسط مدیریت شعب استان سمنان را تبریک گفت.

وی با تاکید بر تمرکز بیشتر بر بازاریابی و تجهیز منابع، ایجاد تعادل در منابع و مصارف را از اولویت‌های مهم بانک عنوان کرد.

کشاورز تسریع و تسهیل در ارایه خدمات بانکی به مشتریان از جمله توسعه بانکداری دیجیتال‌ به عنوان ضروریات نسل جدید بانکداری را از موضوعات مهم و قابل توجه در شعب دانست.

عضو هیات عامل یکی از مصادیق مدیریت مشارکتی را ارتباط موثر ستاد با صف عنوان کرد و گزارش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت به ویژه در حوزه بازاریابی به شعب را بسیار موثر و مثبت دانست.

وی با اشاره به تولید و دسترسی به انواع داده ها، اطلاعات و آمار در بانک، تجزیه و تحلیل آمار و کشف نقاط ضعف و قوت و جزئیات موثر و استفاده از آن را در بهبود عملکرد استان برای نیل به اهداف مفید دانست.

مهدی بلوچی مدیر امور منطقه شرق کشور نیز با اشاره به ظرفیت های بالای استان سمنان و همکاران مستعد، برنامه‌ریزی و تلاش در جهت ارتقای درجه شعب در سال جاری را خواستار شد.

مدیر امور منطقه شرق کشور از پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر مدیران عالی بانک در جهت اجابت درخواست‌ها و پیشنهادات کارکنان در بخش های مختلف از جمله افزایش سقف و تفویض اختیارات و همچنین تسهیل و تسریع در صدور مجوزها خبر داد.

علی کشاورز و مهدی بلوچی از شعب مرکزی، شهید مدنی، حافظ، امام خمینی(ره)، هفده شهریور شاهرود و شعبه بسطام بازدید و از نزدیک با همکاران به گفتگو پرداختند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000