مدیرشعب استان یزد مطرح کرد؛

طرح نهضت ملی مسکن، اولویت بانک در سال ۱۴۰۲

مدیرشعب استان اولین جلسات کاری و هم اندیشی خود را با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان برای تسریع و تسهیل در پیشبرد طرح ‌های نهضت ملی مسکن استان برگزار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد غفوریان در دیدارهای جداگانه با علیرضا نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان از آمادگی بانک مسکن برای تداوم همکاری در اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استان خبرداد.

مدیرشعب استان یزد با اشاره آمار تسهیلات پرداختی در سال 1401 اظهار داشت: مدیریت شعب استان یزددر سال گذشته بیش از 7000 فقره تسهیلات به ارزش 24000 میلیارد ریال پرداخت کرده که سهم عمده آن به تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش وی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که همزمان با سالروز تاسیس این نهاد برگزار شد با اشاره به ساختار سازمانی و تشکیلاتی بنیاد، اظهار داشت: بنیاد مسکن نهادی چابک، فعال و پیشرو در امور عمرانی و ساخت و ساز زیربنایی کشور است که حضور آن در حوزه مسکن روستایی و شهری و بازسازی مناطق آسیب دیده در کنار بانک مسکن قابل تامل می‌باشد.

مدیرشعب بانک مسکن استان یزد در ادامه اظهار داشت: با توجه به همسو بودن رسالت و هدف بانک و بنیاد مسکن که خانه دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه با رعایت اصول کیفی ساختمان است، تعامل با بنیاد مسکن در اولویت بانک بوده و هرکجا که پروژه‌ای به بنیاد واگذار شده ، به بهترین نحو و در اسرع وقت خاتمه یافته است.

علیرضا نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز گفت: با توجه به سابقه و تعامل بانک مسکن و بنیاد در خصوص پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر و تسهیلات بازسازی و نوسازی روستایی، امیدواریم در خصوص طرح نهضت ملی مسکن نیز شاهد تداوم همکاری و تعاملات برای تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باشیم.

مدیرشعب استان یزد در دیدار با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گفت: افزایش تولید مسکن در هرجامعه نه تنها نشان دهنده رشد اقتصادی است، بلکه در تامین نیازهای اجتماعی افراد نقش موثری را ایفا می‌کند. براین اساس بخش مسکن به عنوان یکی از فصول اساسی و الویت‌دار برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور در نظر گرفته شده است.

احسان خواجه رضایی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان ضمن تشکر از همکاری و تعامل بانک مسکن به عنوان تنها بانک پرداخت کننده تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در سال 1401، ادامه و تداوم این همکاری و همراهی را منشا رونق و پیشرفت این طرح بزرگ و ملی در زمینه تامین مسکن اقشار متوسط جامعه دانست.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت قرار دارد رابطه و تعامل بانک مسکن و راه و شهرسازی استمرار و افزایش یابد. وی در ادامه گفت: اکنون با استفاده از تجربیات به دست آمده در گذشته، رفع نواقص و تداوم همکاری ها می توان گام های بزرگی برای خانه دار کردن هم میهننان با استفاده از تسهیلات متنوع بانک مسکن برداشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000