فاضلیان در گفت‌وگو با هیبنا خبر داد:

انعقاد بیش از ۵ هزار فقره قرارداد تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک مسکن/ بانک مسکن در سال گذشته قرارداد ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه منعقد کرده است

عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از 5 هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و 4 هزار و 641 فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا با اشاره به تسهیلات اعطایی بانک مسکن در بخش مسکن روستایی در سال 1401 گفت: تا پایان اسفندماه سال گذشته 5 هزار و 298 قرارداد اعطای تسهیلات مسکن روستایی در بانک مسکن منعقد شده است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات منعقده در بخش مسکن روستایی در بانک مسکن تا اسفندماه سال گذشته 8 هزار و 199 میلیارد ریال بوده است که بانک تا همین زمان 3 هزار و 651 میلیارد ریال پرداخت کرده است. کل اعتبارات ابلاغی بانک مرکزی در حوزه تسهیلات مسکن روستایی به شبکه بانک مسکن ابلاغ شده است که متناسب به معرفی‌نامه صادره، در سال جاری انجام خواهد شد.

فاضلیان با بیان اینکه سقف اعطای تسهیلات برای هر واحد مسکونی برای تسهیلات مسکن روستایی 2 میلیارد ریال است، گفت: سود سهم متقاضی در این تسهیلات 5 درصد است و بانک از زمان ارایه معرفی‌نامه توسط متقاضیان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرآیند اعطای این تسهیلات را انجام می‌دهد.

معاون امور اعتباری بانک مسکن همچنین با اشاره به اعطای تسهیلات حوادث غیر مترقبه توسط این بانک در سال گذشته گفت: به بانک مسکن در سال گذشته در حوزه پرداخت این تسهیلات 4 هزارو 641 واحد مسکونی معرفی شد که قرارداد تمامی این واحدها در بانک انجام شد.

وی تصریح کرد: مبلغ منعقده برای قرارداد این تعداد واحد مسکونی ( 4 هزار و 641 واحد) 3 هزار و 79 میلیارد ریال بوده است که از این میزان 2 هزار و 771 میلیارد ریال توسط بانک پرداخت شده و مابقی آن در حال انجام است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000