مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان:

همراهی بانک مسکن در مسیر خدمت رسانی به مردم افتخار بزرگی است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان: همراهی بانک مسکن در مسیر خدمت رسانی به مردم افتخار بزرگی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، مهدی محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دیدار با مدیر شعب کرمان با بیان این مطلب از تلاش های کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات روستایی و نهضت ملی مسکن تقدیر کرد .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: بانک مسکن با پرداخت انواع تسهیلات گام بزرگی را در راستای خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه برداشته است .

محمدی از اعلام آمادگی این بنیاد برای همکاری با بانک مسکن در راستای فروش اقساطی و وصول مطالبات معوق خبر داد و افزود: بنیاد مسکن با تمام توان خود و با استفاده از ابزارهای تشویقی و تبلیغی آماده همکاری با بانک برای وصول مطالبات معوق و فروش اقساطی تسهیلات مسکن روستایی است.

وی معرفی پیمانکاران طرف قرارداد برای اخذ ضمانت نامه های بانکی به بانک مسکن را از برنامه های بنیاد مسکن برای ارتقاءسطح همکاری با بانک مسکن برشمرد.

عقیل زینلی مدیر شعب استان نیز در این دیدار از نقش سازنده بنیاد مسکن در همراهی با بانک مسکن در خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر تقدیر و تشکر کرد.

مدیر شعب استان با اشاره به طرح های حمایتی دولت از اقشار آسیب پذیر در تامین سرپناه مناسب برای آنان ، همراهی و همکاری بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی و بانک را در تحقق اهداف این طرح ها بسیار مهم ارزیابی کرد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000