امکان دریافت نسخه الکترونیکی قراردادهای تسهیلاتی در سامانه اینترنتی بانک مسکن

امکان دریافت و مشاهده نسخه الکترونیکی قرارداد تسهیلات مشتریان بانک مسکن در سامانه اینترنتی این بانک فراهم شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن به منظور توسعه خدمات غیر حضوری، کاهش مراجعه به شعب، افزایش سهولت استفاده از خدمات بانکی و کاهش مصرف کاغذ امکان درخواست نسخه قرارداد تسهیلات به صورت الکترونیکی در سامانه اینترنتی بانک را فراهم کرده است.

بر همین اساس صاحبان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک و وارد کردن شماره قرارداد تسهیلات و کد شعبه مربوطه در قسمت «درخواست فایل قرارداد تسهیلات» و سپس بخش «خدمت درون شعبه‌ای» نسبت به ثبت درخواست دریافت نسخه الکترونیکی قرارداد تسهیلات اقدام کنند.

لازم به ذکر است، پس از تایید ضوابط و مقررات و ثبت درخواست توسط مشتری، سیستم به صورت خودکار پیامک اطلاع‌رسانی به کاربران ارشد شعبه‌ای که درخواست برای آن ثبت شده جهت اطلاع و بررسی تقاضای مشتری ارسال می‌کند که پس از بررسی وضعیت قرارداد، اقدامات لازم جهت در دسترس قرار دادن نسخه الکترونیک آن به صورت پی دی اف برای مشتری انجام می‌شود.

گفتنی است، پس از اقدامات صورت گرفته و بارگذاری نسخه پی دی اف قرارداد در سامانه اینترنت بانک، پیامک اطلاع رسانی برای مشتری در خصوص مشاهده نتیجه درخواست ثبت شده، ارسال می‌شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000