سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن همدان در نشست با مدیر کل بنیاد مسکن تاکید کرد:

ضرورت تمرکز منابع مالی تمامی مرتبطین با ساخت و ساز در بانک مسکن

سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن همدان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از پروژه های شهر همدان بازدید و با مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

سرپرست مدیریت شعب همدان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از پروژه های شهر همدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسن خطیب زاده در نشست خود با مدیر کل بنیاد مسکن پس از بررسی روند اجرایی پروژه‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک مسکن اصلی‌ترین تامین کننده منابع مالی در حوزه مسکن می باشد، توجه به زنجیره ارزش بخش مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین تمرکز منابع و گردش مالی تمامی مرتبطین با طرح نهضت ملی از پیمانکار تا کارگر ساختمانی در بانک مسکن ضروریست تا از این طریق توان تسهیلات دهی بانک تقویت شود و بانک بتواند در حوزه تامین سرپناه، برای آحاد جامعه بیش از پیش ایفای نقش کند.

سرپرست مدیریت شعب استان با اشاره به موقعیت خوب جغرافیایی پروژه های نهضت ملی همدان بیان داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی قابل قبول پروژه ها و وجود زیر ساخت‌ها و خدمات شهری از جمله مراکز آموزشی، مسجد، پارک و ... از یک سو و طراحی و چشم انداز خوب بلوکها از سوی دیگر، انتظار می رود این پروژه ها جزو مجموعه های شاخص طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان شود.

وی ادامه داد: همدان در حوزه نهضت ملی نیازمند جهش است و با توجه به گشایشی که در تامین زمین رخ داده است، امیدواریم با مساعدت تمامی دستگاههای ذیربط شاهد حرکت پرشتاب در تعریف و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها باشیم. در همین راستا ضرورت دارد سازمانهای مربوطه و پیمانکاران ضمن ترغیب و تشویق تمامی تامین کنندگان به تمرکز منابع مالی در بانک مسکن، زمینه تداوم پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن که تا به امروز به تعهدات خود در این بخش عمل کرده است را فراهم کنند.

همچنین وی با تاکید بر لزوم پای کار بودن مشمولین، سازمانها و دستگاههای مرتبط، گفت: تسریع در روند اجرای این طرحها می تواند موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان و خانه دار شدن تعداد بیشتری از شهروندان شود.

مسعود رضایی مدیر کل بنیاد مسکن نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و بازدید سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن از پروژه ها، از همکاری و تعامل مجموعه بانک مسکن با بنیاد قدردانی کرد و بیان داشت: بنیاد در اغلب شهرهای استان دارای پروژه فعال می باشد و در تلاش است تا بخشی از این پروژه ها را در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برساند به همین خاطر امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و همکاری بیش از پیش بانک مسکن، این اتفاق مبارک در استان رخ دهد.

خطیب زاده در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت بنیاد مسکن با بانک، گفت: انصافا بنیاد مسکن همه استاندارد ها را در پروژه های در دست اقدام رعایت کرده و بناها با کیفیت خوبی احداث شده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی سایر پروژه ها همانند پروژه 690 واحدی همدان با سرعت بیشتری پیش رود تا متقاضیان با مشاهده پیشرفت کار در پروژه ها، برای واریز مراحل بعدی، مشارکت فعالانه داشته باشند.

همدان خطیب زاده بانک مسکن نهضت ملی همدان6008005/21/2023 4:19:23 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/05/202305109577914029_Thum.jpg
همدان خطیب زاده بانک مسکن



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000