معاون بنیاد مسکن خبر داد؛

۱۳۱ هزار واحد نهضت ملی در شهرها توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد واحدهای نهضت ملی را که در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد در حال ساخت است ۱۳۱ هزار واحد عنوان کرد و گفت: در سال جاری و تا سوم خرداد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت آن بنیاد را که عموما در شهرهای کوچک برنامه‌ریزی شده تشریح کرد و گفت: هم‌اینک عملیات اجرایی ۱۳۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد آغاز شده است.

معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از تعداد واحدهای آغاز شده که ۱۳۱ هزار واحد مسکونی است ۶۱ هزار واحد زمین به شکل خودمالکی و به شکل یک طبقه حیاط‌دار، تک واحد و چندواحدی به مردم واگذار شده و ساخت آنها نیز توسط مردم با نظارت بنیاد مسکن‌ آغاز شده است.

سهرابی در خصوص معرفی زمین به بنیاد مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: اراضی معرفی شده به بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است که حدود ۱۶۱ هزار واحد آن قابلیت ساخت و یا متقاضی دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۰ هزار متقاضی واریز وجه کرده اند که ۱۳۱ هزار متقاضی به پروژه‌های در حال ساخت معرفی شده و کار ساخت واحدهای آنها در حال انجام است.

سهرابی در خصوص برنامه بنیاد مسکن برای بهره‌برداری از واحدهای تکمیل شده تا سوم خرداد، اعلام کرد: تا ۳ خرداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد شهری نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می رسد و در برنامه است تا عمده واحدهایی که مراحل پایانی ساخت را طی می کنند در هفته دولت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000