دکتر عسکری با صدور پیامی مطرح کرد:

حماسه آزادسازی خرمشهر با اخلاص و پایمردی در راه خدا رقم خورد

سرپرست بانک مسکن با صدور پیامی مطرح کرد: آزادسازی خرمشهر یادآور مجاهدت دلاورمردان و زنانی است که با اخلاص و اعتقاد راسخ به خداوند متعال حماسه تاریخی بزرگی را خلق کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن طی پیامی فرارسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

پیام سرپرست بانک مسکن به شرح زیر است:

سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور مجاهدت و حماسه آفرینی دلاورمردان و زنانی است که جانانه پای آرمان‌های انقلاب و ایران اسلامی ایستادند و صحنه‌های بدیع و زیبا از ایثار و از خود گذشتگی خلق کردند.

انسان‌هایی که نشان دادند با اخلاص و اعتقاد راسخ به خداوند متعال می‌توان پیروزی‌های بزرگ و شکوهمند رقم زد و با پایمردی آنان در راه حق، نصرت الهی شامل حال ملت ایران شد. از این روست که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص این واقعه تاریخی فرموند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

آزادسازی خرمشهر عزیز الگویی بزرگ برای به‌کارگیری اخلاص در عمل به یاد شهدای گرانقدر این پیروزی شکوهمند است که باید سرلوحه کار برای خدمت‌رسانی به ملت ایران قرار گیرد.

اینجانب فرارسیدن روز سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را به خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی و کارمندان خدوم بانک مسکن تبریک عرض می‌کنم و برای شهدای والا مقام آزادسازی خونین شهر چون شهید «محمد جهان‌آرا» رحمت بی‌کران و علو درجات را از خداوند منان طلب می‌کنم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000