بنگاه‌های متخلف پردیس پلمپ شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
با حضور نمایندگانی از بازرسی اصناف، رئیس اتحادیه املاک شهرستان پردیس و مدیر کل گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی چند بنگاه متخلف پردیس پلمپ شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در راستای ساماندهی بازار مسکن با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، بازرسی اصناف، اتحادیه املاک شهرستان پردیس و مدیر کل گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ضمن بازرسی و بازدید از بنگاه‌های شهر جدیدی پردیس در شرق تهران، دفاتر چند بنگاه معاملات ملکی متخلف پلمپ شد.

در ادامه گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک متخلف در شهرستان پردیس، دفاتر غیرمجاز و متخلف مشاوران املاک توسط تعزیرات حکومتی پلمپ شدند.

در روزهای گذشته نیز در گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز به واحدهایی که جواز کسب نداشتند، اخطار ماده ۲۷ قانون‌ نظام صنفی داده شده بود که ظرف مدت ده روز نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند .

بنابر این گزارش گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک متخلف و یا غیرمجاز در روزهای آینده نیز در نقاط مختلف فعال خواهد بود.
دریافت کد رهگیری بدون پرداخت هزینه اضافی در قبال آن، دریافت حق کمیسیون طبق تعرفه ابلاغی و صدور رسید در قابل پرداخت حق کمیسیون از مواردی است که باید مراجعه کنندگان به مشاوران املاک مد نظر داشته باشند.

شهروندان می توانند از مشاوران املاکی که طبق ضوابط و موارد ابلاغی عمل نمی کنند مشخصات آنها را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

گشت‌های مشترک تعزیرات و وزارت راه و شهرسازی برای نظارت بر بازار مسکن امروز با حضور در شهر جدید پردیس با واحدهای مشاوران املاک متخلف برخورد و نسبت به پلمپ آنها اقدام کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000