پاسخگویی به مشتریان بانک مسکن در حاشیه نماز جمعه شهرکرد

فریبرز معصومی مدیر شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری و کارشناسان مدیریت با حضور در میز خدمت نماز جمعه شهرکرد به پرسش‌ها و مسایل مردم و مشتریان پاسخ گفتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ معصومی در حاشیه این میز ارتباطات مردمی با بیان اینکه پاسخگویی موازی در میز خدمت می تواند موجب تسریع در ارائه خدمات به مشتریان شود، عنوان کرد: تنوع محصولات و سپرده های بانک مسکن وگوناگونی تسهیلات این بانک در کنار سیاست های اعتباری سال 1402 و همچنین ظرفیت بخشنامه های اخیر جهت بخشودگی جرائم تاخیر مطالبات، گستردگی خدمات مجازی بانک و در نهایت تکریم ارباب رجوع سبب ایجاد میز خدمت می‌شود.

وی در ادامه افزود: کارکنان بانک مسکن با صعه صدر و روی باز ضمن اشراف کامل به بخشنامه‌های بانک در این طرح به مشاوره و راهنمایی مشتریان می‌پردازند و از این فرصت در جهت ارائه خدمات مطلوب استفاده و بهره برداری می‌کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000