برگزاری آیین اختتامیه جشنواره نخستین واژه (آب) در لرستان

آیین اختتامیه جشنواره نخستین واژه (آب) با حضور مدیرشعب بانک مسکن لرستان، مدیرآب و فاضلاب استان لرستان، مدیر کل شیلات استان لرستان و برگزیدگان و خانواده های آنان در سالن اجتماعات بانک مسکن لرستان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا؛ در این مراسم، داریوش عالی پور مدیر شعب لرستان با اشاره به اهمیت وظیفه مسوولیت اجتماعی بانک در حوزه مصرف صحیح آب وضرورت این موضوع گفت : بانک مسکن علاوه بر وظایف بانکی و مالی خود، مسوولیت اجتماعی را وظیفه خود می داند و یکی از مصادیق آن اجرای کمپین حمایت از مصرف صحیح آب است که برای پنجمین سال متوالی است که بانک مسکن در این مقوله وارد شده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در این مقوله گفت: بهینه مصرف کردن و مصرف صحیح آب باید در جامعه نهادینه شود و در این میان مصرف صحیح آب را باید ابتدا از خود و سپس به فرزندان خود آموزش دهیم و برگزاری این جشنواره مسلما در راستای عمل به مقوله آموزش و فرهنگ سازی کودکان و نوجوانان است .

مهدی بابایی نماینده سازمان های مردم نهاد استان و دبیر جشنواره در خصوص جشنواره برگزار شده گفت: 1730 اثر نقاشی و 200 اثر دابسمش با موضوع آب و صرفه جویی در مصرف آن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد 30 اثر برتر در بخش نقاشی و 5 اثر برتر در حوزه دابسمش مورد تقدیر قرار گرفتند. در این راستا 5 اثرنقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم نیز به انتخاب داوران بررسی و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری بانک مسکن در خصوص فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در استان تصریح کرد: این بانک به عنوان یکی از پیشرو ترین سازمان ها در حوزه مسئولیت اجتماعی علی الخصوص مصرف صحیح آب همکاری ویژه و اثر بخشی از خود نشان داده است و در این راستا به الگویی برای سایر سازمانها تبدیل شده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز ضمن اهمیت برگزاری این جشنواره ها گفت : هدف از برگزاری این جشنواره ها این است که در بحث صرفه جویی و بهینه مصرف کردن در قشر کودکان و نوجوانان تاثیر گذار باشیم .

یاسر اکبریان در ادامه به نقش مهم و مشارکتی بانک مسکن در این میان گفت : بانک مسکن با مشارکت در مبحث فرهنگ سازی مصرف صحیح آب نشان داد که اهمیت موضوع توسط مدیران ارشد این بانک به خوبی درک شده واقدامات مدیریت استان نشان از عمل به مسئولیت اجتماعی بانک است.

جشنواره آب2 1402 جشنواره آب 2-1402216038405/30/2023 8:04:30 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/05/202305109608827122_Thum.jpg
جشنواره آب2 1402



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000