اطلاع رسانی لازمه ترغیب مردم و حرکت جدی در حوزه نهضت مسکن ملی است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گردهم آیی های روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی را به منزله ترویج، تشویق و ترغیب مردم برای حرکت جدی در حوزه نهضت ملی مسکن توصیف کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، آیین تجلیل و گردهمایی مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این گردهمایی که روسای روابط عمومی‌های ادارات کل راه و شهرسازی نیز حضور، محمد آیینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در بازآفرینی شهری گفت: زحمات و اقدامات زیاد و چشمگیری در استان‌ها صورت گرفته است.

آیینی افزود:در خصوص اطلاع رسانی و خدمت به مردم، ظرفیت‌های بسیار زیادی در بازآفرینی شهری ایران داریم و معتقدیم روابط عمومی ها در کسوت اطلاع بخشی به مردم نقش قابل توجهی دارند.

وی با اشاره به اقدامات بسیاری که سال گذشته صورت گرفته گفت: در حال حاضر ۱۱۴ هزار واحد در بافت فرسوده در حال ساخت است که بیش از ۲۰ پروژه است.

به گفته آئینی روابط‌عمومی و اطلاع رسانی می‌تواند جریان نوسازی را توسعه دهد و در حوزه بازآفرینی بیش از آنکه بخش فنی و اجرایی نقش داشته باشند، روابط عمومی‌هایی مؤثرند که به مردم اطلاع دهند تا در پروژه‌های ساخت سهیم باشند، در واقع آن‌ها بایستی موتور محرکه کار باشند و جریان را شتاب بدهند. در واقع اطلاع رسانی به منزله ترویج و ترغیب برای حرکت جدی با مشارکت کنندگان است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تشریح کرد: ظرفیتی که در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده وجود دارد بالا است، به عبارتی ظرفیت تولید بیش از ۴ میلیون واحد مسکونی در این بخش وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای برنامه دوم نهضت ملی ۶۰۰ هزار واحد برای بافت فرسوده تدارک دیده شده است و اولویت با این فضاست که لازمه آن به حرکت درآوردن مردم در قالب بسته‌های تشویقی است.

آیینی ضمن اشاره به خط تلاشی که وزیر راه و شهرسازی نیز بر آن تأکید دارد خاطر نشان کرد: در ۴۳۰ شهر قیر رایگان توزیع شد و این پروژه برای نخستین بار برای ۲ هزار و ۱۰۰ متر طول انجام شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: حقوق متعددی برای مردم در بسته های تشویقی و همچنین سیستم بانکی و تسهیلات آن قائل شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000