نخستین بسته نهضت ملی مسکن در پرند به تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ واحد بهره‌برداری می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: نخستین بسته نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در پرند به تعداد یکهزار و ۵۰۰ واحد در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص برنامه آن شرکت برای افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید که در مرحله تکمیل قرار دارند توضیحاتی ارایه کرد و گفت: نخستین واحدهای نهضت ملی که در شهرهای جدید عملیات اجرایی آنها مشخصا طی دولت سیزدهم آغاز شد در مراحل پایانی قرار دارند و بخشی از آنها در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: نخستین بسته نهضت ملی مسکن به تعداد یکهزار و ۵۰۰ واحد که از خرداد ۱۴۰۱ عملیات اجرای آنها در پرند آغاز شده بود و در مراحل پایانی قرار دارند در هفته دولت تکمیل و تحویل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: رویکرد ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در پرند مدیریت منابع، کنترل پروژه و بهره‌مندی از پیمانکاران توانمند بود که بناست تا این رویکرد برای سایر واحدهای در حال ساخت و در حال برنامه‌ریزی اعمال شود.

جعفری پیشرفت فیزیکی یکهزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی پرند را ۸۵ درصد عنوان و تصریح کرد: در برنامه است تا با این رویکردها بتوانیم سرعت احداث و تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن را در شهرهای جدید تسریع کنیم.

وی همچنین با توضیح اینکه دولت سیزدهم در ابتدای شروع به فعالیت بخشی از واحدهای مسکونی آغاز شده را با پیشرفت‌های ۱۰ و کمتر از ۱۰ تحویل گرفت از برنامه تکمیل این واحدها خبر داد و گفت: پروژه‌های مسکونی که از دولت قبل تحویل گرفته شد و بخش عمده آنها پیشرفت‌های فیزیکی ۱۰ و کمتر داشتند و بخشی از آنها در پرند، پردیس و سایر مناطق قرار دارند در حال تکمیل هستند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000