تاکید سرپرست مدیریت امور غرب کشور در بازدید از شعب مدیریت همدان:

توانمندی و پای کار بودن همکاران استان همدان تحسین برانگیز است

سرپرست امور شعب غرب کشور با هدف دیدار با همکاران و اطلاع از روند ارائه خدمات به مشتریان، در سفر به استان همدان از مدیریت و شعب آن بازدید و با همکاران گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، ایرج نیک بنیاد در این سفر ضمن بازدید از شعب و مدیریت، در گفتگو با کارکنان پرداخت و گفت: یکی از اهداف سفر تبیین سایت های کلی و انتقال منویات و انتظارات اولیای ارشد بانک به کل شبکه و همچنین منعکس کردن نقطه نظرات و دغدغه های کارکنان به مدیران عالی است تا با بررسی فرآیندها و آگاهی از چگونگی ارائه خدمات به مشتریان با ایجاد درک مشترک در کل سازمان از خط و مشی کلی آن، در مسیر رشد و تعالی بانک گام برداریم.

سرپرست امور شعب غرب کشور به وضعیت مطلوب مدیریت همدان در شبکه بانکی استان اشاره کرد و تصریح کرد: عملکرد استان همدان از انسجام تیمی ، برنامه ریزی مدون تیم مدیریتی استان و تلاش بی شائبه کارکنان آن حکایت دارد. وی با اشاره به روحیه شعبه ای و تعاملی خطیب زاده، خطاب به معاونان و همکاران استان اظهار داشت: این فرصت را مغتنم بشمارید و دست در دست هم با برنامه ریزی و هدف گذاری برای همه همکاران، به گونه ای حرکت کنید که شاهد پیشرفت بیش از پیش استان همدان باشیم.

نیک بنیاد در ادامه به اهمیت خدمات کارمزد محور اشاره کرد و گفت: صدور ضمانت نامه نقش بسزائی در ارتقاء درجه و ارزیابی عملکرد شعب دارد و با توجه به افزایش قابل توجه اهداف سالجاری در صدور ضمانت نامه، ضرورت دارد همکاران با تلاش مضاعف و رایزنی با پیمانکاران راه و شهرسازی و سایر سازمان های ضمانت نامه خیز؛ اهتمام ویژه ای برای تحقق اهداف تعیین شده در دستور کار قرار دهند.

سرپرست امور شعب غرب کشور بیان داشت: در بازدیدی که از دوایر مدیریت و هشت شعبه داخل شهر و شهرستان صورت گرفت، توانمندی پرسنل و پتانسیل قالب شعب برای افزایش درجه بسیار مشهود و ملموس بود. بنابراین باور دارم که همکاران استان با تلاش مجدانه ای که خواهند داشت، می توانند با حرکت هوشمندانه در شاخص های امتیاز آور در درجه بندی، آینده درخشانی را برای همدان رقم بزنند.

حسن خطیب زاده سرپرست مدیریت شعب استان همدان نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از سفر سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور به استان همدان از حسن توجه نیک بنیاد قدردانی کرد و ضمن تشریح عملکرد استان، گفت: بازدید اولیای ارشد بانک از مدیریت ها و مناطق و گفتگوی بی واسطه آنها با کارکنان، مایه دلگرمی بوده و موجب افزایش تعلق سازمانی کارکنان می شود.

سرپرست مدیریت شعب استان همدان در پایان سخنان خود بیان داشت: کارکنان در سالجاری نیز تلاش خواهند کرد همچون گذشته با اتحاد و همدلی و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود ضمن ارتقاء جایگاه استان، برگ های زرین دیگری به دفتر افتخارات استان بی افزایند.

بانک مسکن همدان بازدید نیک بنیاد از شعب همدان6008006/8/2023 8:57:08 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/06/202306101825808434_Thum.jpg
بانک مسکن همدان بازدید نیک بنیاد از شعب همدان6008006/8/2023 8:57:08 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/06/202306101751649208_Thum.jpg
 <strong>بانک مسکن</strong> همدان


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000