تشکیل تعاونی های جهش مسکن در گلستان برای کارکنان دستگاه‌های دولتی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تعاونی های جهش مسکن با محوریت تامین مسکن کارکنان دستگاه های دولتی در گلستان تشکیل می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خانه دار شدن تمامی اقشار، برنامه ریزی هایی برای تامین مسکن کارکنان دولت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در جلسات شورای مسکن استان که به ریاست استاندار گلستان برگزار می شود، اقدامات اثربخشی در خصوص تامین زمین برای تولید مسکن انجام شده که یکی از این اقدامات استفاده از اراضی متعلق به دستگاه های دولتی است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: اگرچه دستگاه ها می توانند از این ظرفیت برای تامین مسکن کارکنان خود استفاده کنند.

استاندار گلستان نیز در این خصوص گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، تمامی دستگاه های دولتی موظفند در اراضی متعلق به خود دستگاه، نسبت به احداث مسکن برای کارکنان آن مجموعه اقدام کنند.

رئیس شورای مسکن استان ادامه داد: بر این اساس، کارکنان دولتی که مشمول قانون جهش تولید مسکن می شوند و فرم «ج» آن ها سبز می باشد می توانند با عضویت در این شرکت تعاونی ها صاحبخانه شوند.

زنگانه همچنین تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای رفع مشکل مسکن نهادها و سازمان‌هایی مانند نیروهای انتظامی که از تعداد بیشتری کارمند برخوردار هستند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اولین تعاونی مسکن استان با برنامه ریزی برای ساخت ۸۰ واحد در سایت ۴۸ واحدی آسایش گرگان در حال احداث است



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000