امکان تغییر شماره تلفن متقاضی مسکن ملی در سامانه دولت من

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: درخواست تغییر شماره تلفن متقاضی مسکن ملی در سامانه مسکن ملی انجام می‌شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین زنجیرانی فراهانی با تاکید بر اینکه برای تغییر شماره تلفن ثبت شده در سامانه، به هیچ وجه نیاز به مراجعه به اداره راه و شهرسازی نیست افزود: متقاضیانی که درخواست تغییر شماره تلفن دارند باید با شماره مورد نظر وارد سامانه مسکن ملی شوند و سیستم بعد از حداقل ۲۴ ساعت شماره جدید را ثبت می کند.

وی با بیان اینکه تغییر شماره تلفن در اداره کل راه و شهرسازی انجام نمی‌شود از متقاضیان خواست؛ با ورود به سامانه "دولت من" به نشانی my.gov.ir نسبت به تغییر شماره تلفن (شماره جدید به نام متقاضی باید باشد)، اقدام نمایند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در ادامه با اشاره به طرح جوانی جمعیت و تصویب طرح چهار فرزند زیر ۲۰ سال در اواخر سال گذشته گفت: امروز شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی به استان‌ها ابلاغ نشده و هر زمان جزئیات به دستگاه‌ها ابلاغ شود در کانال فضای مجازی این اداره کل، اطلاع رسانی خواهد شد.

زنجیرانی فراهانی همچنین در خصوص طرح فرزند سوم به بعد، متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد افزود: برابر قانون چنانچه فرزند سوم به بعد، از تاریخ مذکور متولد شده باشد یک قطعه زمین در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به سرپرست خانواده واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه برابر ابلاغ قانون، چنانچه متقاضی بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ مسکن ملی ثبت نام کرده باشد، همزمان نمی‌تواند از طرح جوانی جمعیت و ثبت نام عمومی مسکن ملی بهره‌مند شود تاکید کرد: چنانچه ثبت نام مسکن ملی قبل از تاریخ مذکور باشد، دریافت هر دو مانعی ندارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000