معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کرد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با همراهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاون مدیریت شعب بانک مسکن از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در حاشیه این بازدید، بهزاد کیانی اصیل معاون مدیریت شعب بانک مسکن ضمن دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات ساخت 9 هزار و 450 واحد مسکونی و پرداخت تسهیلات به مبلغ 31 هزار میلیارد ریال در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان در سایت آرمانشهر و تفتانشهر خبر داد و بازدیدکنندگان را در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح مهم ملی در استان قرار داد.
معاون مدیر شعب بیان کرد: در حال حاضر در بانک مسکن استان، 12 هزارمیلیارد ریال برای روند اجرایی طرح پرداخت شده و پروژه‌ها نیز با پیشرفت 67 درصد در حال ساخت هستند که زمینه اشتغال حدود 35 هزار و 600 نفر را فراهم آورده است.

این گزارش حاکی است در جلسه شورای مسکن که بدین منظور در استانداری و با ریاست استاندار و معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، در خصوص تعیین تکلیف تمامی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر که بنا به دلایلی تاکنون باقی مانده‌اند، مقرر شد اداره کل مسکن و شهرسازی شمال و جنوب استان موضوع را هرچه سریع‌تر پیگیری و نسبت به تعیین تکلیف این پروژه‌ها اقدام کنند.


موضوع مرتبط


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000