۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر تحت مسئولیت شهرهای جدید را اعلام کرد و گفت: با رویکرد تازه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تحویل تمامی واحدهای مسکونی با تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی، واحدهای باقیمانده مسکن مهر به متقاضیان تحویل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل واحدهای مسکونی مهر را منوط به مشارکت متقاضیان برای تکمیل مشاعات برشمرد و افزود: بخشی از تکمیل مشاعات از جمله نصب پکیج، نصب کابینت و مواردی از این دست برعهده مردم و باقیمانده تکمیل مشاعات بر عهده شرکت عمران شهرهای جدید است که ضرورت دارد تا همزمان با هم پیش برود و به کار سرعت بدهد.

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس طی سال جاری

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تا نیمه اول سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود. همچنین در کنار افتتاح این واحدها نیز ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر در پرند آماده تحویل است که افتتاح آن به زودی اعلام خواهد شد.

تامین منابع مالی تکمیل مسکن مهر هشتگرد

جعفری در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر هشتگرد گفت: بخشی از واحدهای مسکونی مهر هشتگرد به دلیل محدودیت در تامین منابع مالی باقیمانده بود که با درایت وزیر راه و شهرسازی این واحدها نیز تعیین‌تکلیف و منابع مالی آن تامین شده است که آنها نیز در روند تسریع در تکمیل قرار دارند.

۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر طی دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود

وی در توضیح تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر بیان کرد: در مجموع از ۶۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ۳۰ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شد و ۳۰ هزار واحد دیگر باقیمانده است که ۲۰ هزار واحد آنها در پردیس و ۱۰ هزار واحد دیگر در شهرهای جدید هشتگرد، گلهبار و سایر شهرهای جدید قرار دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000