معاون امور پشتیبانی بانک مسکن تاکید کرد؛

بازسازی شعب کرمان سرعت می‌گیرد

معاون مدیر عامل در امور پشتیبانی و رییس اداره کل مهندسی و املاک بانک مسکن از روند تکمیل پروژه‌های در حال ساخت شعب مرکزی رفسنجان و شهید رجایی کرمان بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه استانی بانک مسکن–هیبنا؛ محمدحسن مرادی عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور پشتیبانی، اسحق خاکی رییس و محسن هراتی معاون اداره کل مهندسی املاک با هدف بازدید از روند تکمیل پروژهای در حال ساخت و مرمت شعب مرکزی رفسنجان و شهید رجایی کرمان به این استان سفر کردند.

درحاشیه این بازدید و در نشست کمیسیون معاملات مدیریت محمدحسن مرادی عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور پشتیبانی یکی از مهمترین اولویت‌های حال حاضر بانک را ارتقای جایگاه بانک در بین شبکه بانکی عنوان کرد وافزود :فارغ از اینکه در کدام قسمت از بانک مشغول به فعالیت هستیم، هدف ما باید ارتقا جایگاه بانک باشد.

وی افزود: در حوزه فعالیت ما در بخش ساختمان فراهم آوردن محیط آرام برای کارکنان و مشتریان در رقابت با بانک‌های خصوصی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مرادی یکی از ابزارهای رقابتی سیستم بانکی را فضای داخلی وبیرونی و نظم بصری شعب دانست و گفت: با بازسازی و تعمیر و تغییر نما و امکانات داخلی شعب، شرایط ارایه خدمات در خور جایگاه مشتریان بانک به شکل بهتری فراهم می‌شود و این آراستگی شعب نقش کلیدی در حفظ و جذب مشتریان وتکریم ارباب رجوع دارد.

معاون مدیر عامل در امور پشتیبانی نقش تعمیر، بازسازی و زیباسازی شعب را در افزایش و جذب منابع مهم دانست و افزود: ایجاد محیط آرام وتوام با نظم بصری در شعب برای کارکنان و مشتریان در موفقیت شعب تاثیر به سزایی دارد.

وی در پایان سخنان خود مدیریت هزینه‌ها، برنامه ریزی برای فروش املاک مازاد، ایجاد تحول در فرآیندها، اجرا و تصمیم گیری‌ها و افزایش ریسک پذیری در چارچوب دستورالعمل‌ها و رعایت مصالح بانک را با اهمیت توصیف کرد.

رییس اداره کل مهندسی املاک نیز در این نشست با اشاره به وضعیت ساختمان‌ها و املاک موجود در استان گفت:با وجود زیر ساخت و املاک خوبی که در استان وجود دارد، اما در نگهداری و بازسازی ساختمان‌ها با استان‌های دیگر فاصله زیادی داریم.

همچنین در این نشست عقیل زینلی مدیر شعب استان نیز طی سخنانی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازسازی و زیبا سازی شعب تحت پوشش مدیریت گفت: استان کرمان به لحاظ وسعت و قدمت وهمچنین فرصت‌های از دست رفته در گذشته نیاز به برنامه بسیار فشرده‌ای برای بازسازی شعب دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000