استاندار همدان تاکید کرد؛

هدایت منابع سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های ساخت‌و‌ساز به سمت بانک مسکن

سرپرست مدیریت شعب استان همدان به منظور توسعه همکاری‌ها در جهت تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن با استاندار همدان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ حسن خطیب زاده با اشاره به کارنامه بانک مسکن در استان همدان گفت: بانک مسکن در سبد تسهیلاتی استان همدان رتبه دوم را دارد که این تسهیلات در حوزه طرح نهضت ملی مسکن است. این بانک دو برابر منابع خود تسهیلات اعطا کرده است که نشان‌دهنده اولویت طرح نهضت ملی مسکن برای این بانک است.

وی در ادامه به تامین مالی بیش از 3700 واحد از طرح نهضت ملی توسط این بانک اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی کوی پرواز، بانک مسکن به حمایت و مساعدت استاندار و مسوولان ارشد استانی بیش‌ازپیش نیازمند است تا با نگاه ویژه به بانک مسکن، زمینه تمرکز منابع مالی پیمانکاران و دستگاه‌های مرتبط را در بانک مسکن فراهم کنند.

خطیب زاده مسدود شدن منابع بانک مسکن در پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر و مطالبات معوق روستایی را از چالش‌های مهم آن عنوان کرد و تصریح کرد: موارد پیش‌گفته ازجمله موانع حرکت پرشتاب مدیریت استان شده و انتظار می‌رود مسوولان ارشد استانی و سازمان‌های ذی‌ربط مساعدت لازم را برای بازگشت منابع بیت‌المال به چرخه تولید با بانک مسکن داشته باشند.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز با قدردانی از حمایت‌های اولیای ارشد بانک و همچنین با تشکر از تلاش‌های همکاران مدیریت شعب استان همدان در جهت کمک به خانه‌دار شدن مردم و تحقق اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، قول مساعد داد تا در جلسات آتی اقتصادی و همچنین شورای تامین مسکن، بر تمرکز منابع و گردش مالی سرمایه‌گذاران، کسب‌وکارهای مرتبط با ساخت‌وساز و سازمان‌های ذی‌ربط نزد بانک مسکن تاکید کند.

همدان خطیب زاده بانک مسکن نشست با استاندار6008006/27/2023 11:37:34 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/06/202306100765589203_Thum.jpg
همدان خطیب زاده بانک مسکن



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000