استاندار هرمزگان:

صنایع بزرگ هرمزگان به کمک بانک مسکن بشتابند

علی کمالی عضوهیات مدیره بانک مسکن و مهدی دوستی استاندار هرمزگان با هدف رفع موانع پیش روی طرح نهضت ملی مسکن دیدار و گفت‌وگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان ضمن ابراز رضایت استانداری هرمزگان از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی در استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از تامین مالی تسهیلات تکلیفی نهضت ملی مسکن بر عهده بانک مسکن است، صنایع بزرگ در استان باید به کمک بانک مسکن بشتابند.

وی افزود: استان هرمزگان داری 63 نقطه حادثه‌خیز است که برای تامین مالی، برای ایمن و بهسازی این نقاط نیازمند یاری و همکاری بانک مسکن هستیم.

در ادامه علی کمالی با توجه به سابقه درخشان شرکت توسعه مسکن جنوب در هرمزگان گفت: جذب منابع برای پرداخت تسهیلات تکلیفی نهضت ملی مسکن مهم‌ترین دغدغه بانک مسکن است که کمک استانداری هرمزگان در سوق دادن منابع صنایع بزرگ استان کمک شایانی به رونق و تسریع این بخش خواهد کرد.

در پایان این نشست با توجه به برنامه‌های بلندمدت استانداری هرمزگان برای توسعه و ساخت فرودگاه هرمز،‌ ساخت و تکمیل شهرهای جدید،‌ توسعه و بهبود زیرساخت آب شرب استان بر همکاری دوجانبه بین بانک مسکن و استانداری هرمزگان تاکید شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000