بیش از ۱۴۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها وارد فاز عملیاتی شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیاتی و اجرایی شدن بیش از ۱۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در شهرها خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد تشریح کرد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در شهرها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از تعداد واحدهای آغاز شده توسط بنیاد مسکن در شهرها ۷۰ هزار واحد بنیاد ساخت و ۷۳ هزار واحد نیز توسط گروه‌های ساخت در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد در حال اجراست.

سهرابی همچنین در خصوص تامین اراضی اجرای نهضت ملی مسکن در شهرها توضیح داد: اراضی ساخت ۲۳۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی تامین شده است که از این میزان اراضی تامین شده اراضی احداث ۱۷۸ هزار واحد قابلیت ساخت و تعریف پروژه را داشتند که توسط بنیاد تعریف پروژه انجام شد.

یادآور می شود، بنیاد مسکن تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی را اجرایی کند که بخشی از آن واحدهای در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد و بخشی نیز در روستاها احداث می‌شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000