۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح ۳۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در هفته دولت سالجاری خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در بازدید خلیل نیکزاد معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل از پروژه های مسکن و ساختمان اداره کل با ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت : با توجه به تکمیل احداث پروژه های ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش اردبیل در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، این دو پروژه ۳۶۰ واحدی در هفته دولت سالجاری افتتاح و به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی به پروژه های مشارکتی اداره کل اشاره کرد و گفت : پروژه مشارکتی ۱۹۲ واحدی برج دو قلوی اکباتان اردبیل هم اکنون با انجام مراحل ساخت دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد بوده و در یک برنامه زمانبندی شده در سال آتی افتتاح خواهد شد.

خلیل نیکزاد معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل با اظهار رضایت از عملکرد این اداره کل در اجرای پروژه های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن ، بر نظارت عالیه به ساخت و سازها و کیفی سازی پروژه ها توسط پیمانکاران و سازنده گان تاکید کرد.

گفتنی است معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل به همراه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از سایت ۵۰۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرک شهید سلیمانی اردبیل ، پروژه مشارکتی برج دو قلوی ۱۹۲ واحدی اکباتان اردبیل و پروژه های ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش شهر اردبیل که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حال تکمیل بوده بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت اجرای پروژه ها قرار گرفت.

لازم به ذکر است در ادامه معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۲ اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سالن جلسات اداره کل بصورت ویدئو کنفرانس با مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن ارتباط برقرار نموده و نسبت به مسائل مطروحه بحث و بررسی شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000