افتتاح ۴ پروژه بازآفرینی شهری همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به ارومیه

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
در سفر معاون اول رییس‌جمهور و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به آذربایجان‌غربی چند پروژه بازآفرینی شهری نیز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا مخبر معاون اول رییس جمهور به آذربایجان‌غربی سفر کرد؛ در این سفر که با هدف بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های آذربایجان‌غربی انجام شده است، چند پروژه بازآفرینی شهری نیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در این سفر معاون اول رییس جمهور را همراهی می‌کند از افتتاح چهار پروژه بازآفرینی شهری خبر داد و گفت: در این سفر پروژه‌های بازآفرینی شهری از جمله خانه محله و خانه سلامت وکیل‌آباد و ساماندهی رودخانه سیمینه‌رود و زمین چمن مصنوعی مجتمع آشوریان عسگرخان به ارزش روز ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان این که ساماندهی رودخانه سیمینه‌رود در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهری انجام شده است، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰، ۲هزار و ۲۷۵ تن قیر معادل ۲۱.۳ میلیارد تومان جهت آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات هدف استان آذربایجان غربی به شهرداری‌های این استان تخصیص داده شد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این سفر از پروژه‌های در دست ساخت اقدام مشترک سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده بازدید می‌کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000