مدیر امور شعب منطقه غرب کشور بانک مسکن:

ظرفیت‌های حساب ممتاز فجر معرفی شود

ایرج نیک‌بنیاد در سفری دوروزه به استان لرستان با کارکنان مدیریت شعب لرستان دیدار کرد و خواستار معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های ویژه‌ حساب ممتاز فجر بانک مسکن شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ ایرج نیک بنیاد مدیر امور شعب منطقه غرب تهران و داریوش عالی‌پور مدیر شعب استان لرستان، از شعب شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد بازدید کردند.

در این بازدید که باهدف آشنایی با شعب و دیدار با همکاران انجام شد، مدیر امور شعب منطقه غرب از نزدیک مشکلات را بررسی و دستوراتی در جهت رفع موانع صادر کرد.

نیک‌بنیاد ضمن تقدیر از سعی و تلاش کارکنان بانک مسکن در راستای روزآمد کردن دانش و افزایش ارایه خدمات بانکی، گفت: یکی از نکاتی که باید در همه سطوح مدیریتی به آن توجه شود، کشف استعدادها و جانشین‌پروری است. سرمایه بانک مسکن نیروی انسانی کارآمد، بادانش و متعهد است و باید از میان همین کارکنان برترین‌ها برای پست‌های مدیریتی انتخاب شوند.

مدیر امور شعب منطقه غرب کشور در ادامه سخنان با اشاره به رتبه دهم مدیریت لرستان، تاکید کرد: مدیریت لرستان باید همه توان خود را صرف جذب منابع جدید و وصول مطالبات کند، چراکه مهم‌ترین دستور عمل و هدف بانک این دو مقوله مهم است.

وی تصریح کرد: اگر همه کارکنان مدیریت و شعب در بحث جذب منابع و وصول مطالبات اقدام کنند، شاهد ارتقاء جایگاه مدیریت در ارزیابی عملکرد سال جاری خواهیم بود. بازاریابی مویرگی، بسیج کمیته‌های بازاریابی، بهره‌گیری از ظرفیت حساب ممتاز فجر، ترغیب مشتریان به افتتاح حساب غیرحضوری و صدور ضمانت‌نامه و LC در دستور کار قرار گیرد.

نیک‌بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری وصول مطالبات معوق باید به‌صورت مداوم در دستور کار همه کارکنان قرار گیرد

نیک‌بنیاد در بخشی از سفر به لرستان از پروژه 715 واحدی نهضت ملی خرم‌آباد شرکت طاق گستران بازدید کرد واز نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000