رشد قابل توجه پروژه های نهضت ملی مسکن در گرگان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه ۲۲۰ واحدی سعد آباد گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر بخش زیادی از بلوک ها به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی دولت به شمار می رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۲۴۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۳۵ هزار و ۱۶۵ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

ملک ادامه داد: همچنین چهار هزار و ۱۱۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۴۵۰ واحد در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این پروژه جزو ساختمان های متوقف شده مسکن مهر بوده و اکنون در دولت سیزدهم مجدداً فعال شده، افزود: پروژه ۲۲۰ واحدی سعد آباد گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر بخش زیادی از بلوک ها به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد این پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا می باشد.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در دو قسمت ۸۰ و ۱۴۰ واحدی اجرا می شود که بخش زیادی از بلوک ها به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000