ضریب تقاضای مسکن در بوئین زهرا از حدنصاب بالاتر است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: همه ظرفیت های ممکن را به کارگیری کرده‌ایم تا نیاز مغفول مانده و ضرورت های آینده مسکن شهرستان را به بهترین شکل ممکن، بدون تأخیر و با بالاترین کیفیت تامین کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: همه ظرفیت های ممکن را به کارگیری کرده‌ایم تا نیاز مغفول مانده و ضرورت های آینده مسکن شهرستان را به بهترین شکل ممکن، بدون تأخیر و با بالاترین کیفیت تامین کنیم.

وی ادامه داد: تقاضای مسکن در شهرستان بوئین زهرا بسیار بالاست و راه و شهرسازی این شهرستان در تلاش است تا پاسخگوی این نیاز باشد.

شویان با اشاره به فعال بودن عملیات عمرانی طرح ۹۲ واحدی و ۵۴۴ واحدی بوئین زهرا بیان کرد: دعوتنامه هایی که در قالب پیامک برای افراد تخصیص یافته طرح ۵۴۴ واحدی ارسال می‌گردد، جهت تکمیل آورده و تزریق به پروژه است.

وی اضافه کرد: متقاضیان عزیز، این موضوع را در نظر داشته باشند که چندین لیست انتظار جهت وارد شدن به طرح وجود دارد که اگر متقاضیان تخصیص یافته نتوانند بموقع آورده خود را تکمیل نمایند با افراد موجود در لیست انتظار جابجا خواهند شد.

این مسئول در این خصوص افزود: با توجه به حجم بالا و تقاضای مکرر افراد واجد شرایطِ لیست انتظار، ناگزیر به این جابجایی هستیم؛ ولی امتیاز افرادی که از لیست اصلی خارج می‌شوند محفوظ بوده و در مراحل بعد قابل پیگیری خواهد بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000