در حاشیه سفر ریاست جمهوری عنوان شد:

چشم‌انداز روشنی برای نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد متصور هستیم

عضو هیات عامل بانک مسکن در حاشیه حضور در میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طریق ارتباط بی‌واسطه مسوولان با مردم و احصا و شناسایی مشکلات آنان و همچنین بررسی و رفع موانع طرح نهضت ملی مسکن شاهد گام‌های موثری در مسیر اجرای این طرح خواهیم بود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ در این میز خدمت که در جریان سفر رییس جمهوری برگزار شد؛ رییس اداره کل اعتبارات و مدیر شعب کهگیلویه و بویراحمد عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن را همراهی می‌کردند، معاون مدیرعامل با اشاره به گفته دکتر حسینی مدیرعامل بانک در راستای به‌کارگیری تمام توان خود جهت تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اظهار امیدواری کرد که بتوانیم اهداف بانک را در این خصوص محقق کنیم.

رییس اداره کل اعتبارات بانک مسکن نیز با اشاره به عملکرد استان در طرح مسکن مهر گفت: از ۲۵ هزار و ۳۷۹ واحد تنها ۲۸ واحد تعیین تکلیف نشده که نشان از عملکرد خوب بانک مسکن استان در تعیین تکلیف واحدها در این طرح دارد.

سعید رضا کوهی ادامه داد: از 4.866 واحد طرح نهضت ملی مسکن که در سامانه «تم» به این استان معرفی شدند 2.660 واحد انعقاد قرارداد شده که این میزان از متوسط کشوری بانک بالاتر بوده که نشان‌دهنده عملکرد خوب استان در طرح نهضت ملی مسکن است.

بر اساس این گزارش، علی کشاورز، سعید رضا کوهی و محمد اکبری در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز حضور یافته و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

میز خدمت میز خدمت راه و شهرسازی5338007/18/2023 11:01:50 AMhttp://hibna.ir/media//Image/2023/07/202307102867436505_Thum.jpg
میز خدمت



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000